FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
18.07.18, 16:36

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Onko paneeli piraatti?
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 [2] Reply Print
Author Topic: Onko paneeli piraatti?  (Read 1692 times)
alepeura
Former member
Re:Onko paneeli piraatti?
« Reply #20 on: 07.01.05, 18:16 »

Kyllä siinä aikaa meni miettiessä, mutta onneksi en tuohon vielä kerennyt kiintyä, meinaan poistin sen lopullisesti. Ja meinaan poistaa kaiken muunkin  (paria manuaalia lukuun ottamatta) mitä olen "vääryydellä" koneelleni hankkinut. Tästä se alkaa, tehkää kaikki muutkin sama.

EDIT:vihre koratu.

EDIT2:Siis jos koneellanne on jotain sellasta "epätervettä" materiaalia.
« Last Edit: 07.01.05, 18:21 by Aleksi Peurala »
Mikko Maliniemi
Nik Kammiomieli
Moderator

Date Registered: 05.07.01

« Reply #21 on: 08.01.05, 09:03 »

No mielestäni hyvä raja on kymmenen, sitten vasta kysyn luvan (eli ensi vuosituhannella Grin). Kun eikös se ole elokuvia näyttäessä että jos kotona näyttää elokuvia (sisi vaikka jossakin pileissä) niin periaatteessa onkos se 20 se raja? Pitää ottaa selvää.

Ja hemmetti jos menet jakamaan yhtään mitään minun tekemää edes vaikka äidillesi, niin minä tulen ja istun päälle...

Sä et saa jakaa edes freeware-palikoita, sanotaan nyt vaikka omilla nettisivuillasi, ilman lisäosan tekijän lupaa. Tämä siis, ellei tekijä ole readmessa maininnut, että sen saa vapaasti uploadata mihin vaan. Yleensä niissä kuitenkin lukee, että ei saa uploadata millekkään saitille ilman tekijän lupaa. Ja jos siellä noin lukee, niin et sinä sitä saa jakaa sitten edes esim. messengerin kautta tai vastaavaa...

EDIT: Saako kysyä, että mistä sinä olet tuon Arianen kaupallisen paneelin saanut, jos et ole sitä ostanut?
« Last Edit: 08.01.05, 09:04 by Mikko Maliniemi »

Entinen hiihtäjä, nykyisin raitis

My photos on Airliners.net
alepeura
Former member
« Reply #22 on: 08.01.05, 09:53 »

No mitään muuta kuin paintteja en oo "levittäny", enkä varsinkaan sun tuotteitas.

Ja tuntuu että (hei hetki ei ees mesen kautta freeware tuotteita?) parempi kun en olis ees kysyny ja olisin vaan tyytyväisen tietämättömänä käyttäny ko. paneelia.

Mikko Maliniemi
Nik Kammiomieli
Moderator

Date Registered: 05.07.01

« Reply #23 on: 08.01.05, 10:06 »

(hei hetki ei ees mesen kautta freeware tuotteita?)

Ei edes sen kautta, jos levitysehdoissa sanotaan, että ilman lupaa levittäminen on kielletty. Ei freeware tarkoita sitä, että se tuote olisi vapaata riistaa...

Entinen hiihtäjä, nykyisin raitis

My photos on Airliners.net
Jaakko Airasmaa

Date Registered: 30.07.04

« Reply #24 on: 08.01.05, 10:19 »

Tää vaikuttaa tosi tyhmältä, eka joku tulee kysymään jotakin, sitten jotkut nimeltä mainitsettomat näsäviisaat alkaa ruveta puhumaan "Out Of Question" jutuista Angry! Ei näin, Ei näin. Mun mielestä voisitte vaan sanoa että se on piraatti tai ei oo. Ärsyttäviä nämä näsäviisaat jotka tekee pikku jutusta ison, Cessnasta A380, Huussista WTCeen, Lumilinnasta Kiinan muurin. Ja kun Aleksi poisti paneelin niin te jatkatte Angry. Ei kyllä vaikuta viisaalta!

Tää vaikuttaa ihan samalta kuin tämä:
http://www.fsnordic.net/discussion/index.php?board=24;action=display;threadid=31541

Ja mun mielestä ihmiset, myös Aleksit saa käyttää niin paljon hyymiöitä kuin haluaa...ei kuitenkaan ihan järjettömästi. Wink
« Last Edit: 08.01.05, 10:28 by Jaakko Airasmaa »

EVGA 680i|Intel Core 2 Duo E6700@3.2Ghz|EVGA 8800GTS/640Mb|4096MB DDR2
Jukka Mäcklin

Date Registered: 29.11.02

« Reply #25 on: 08.01.05, 10:20 »

Moro!

Täytyy tässä vain kysyä miksi pitää jakaa (upload:ta) asioita ja jutskia joita ei itse ole tehnyt?
Eikö se riitä että on esim. tehnyt hyvän repaint:n ja voi olla siitä ylpeä?
Minkä takia täytyy lisäillä asioita jotka eivät kuulu siihen mitä on tehnyt itse?

jukka
fishu
Former member
« Reply #26 on: 08.01.05, 10:30 »

Tää vaikuttaa tosi tyhmältä, eka joku tulee kysymään jotakin, sitten jotkut nimeltä mainitsettomat näsäviisaat alkaa ruveta puhumaan "Out Of Question" jutuista Angry! Ei näin, Ei näin. Mun mielestä voisitte sanoa että se on piraatti tai ei oo.

Järjen käyttö on yleensä sallittua.
Esimerkiksi ei taitaisi poliisi-setä uskoa, jos se käräyttäisi sinut varastetun auton ratista ja sanoisit, ettet tiennyt varastaneesi sitä autoa, koska oven lukkoon oli jäänyt avaimet.
Vähintäänkin kumma, jos löytää jonkun kaupallisen tuotteen netistä "ilmaiseksi" ja siitä on jotain epäillystä.
alepeura
Former member
« Reply #27 on: 08.01.05, 10:33 »

Entäs jos ei tiennyt tuottene olevan kaupallinen?
Sitähän tässä alunalkaen kysyttiin.
Ville_Salminen
Former member
« Reply #28 on: 08.01.05, 10:40 »

Entäs jos ei tiennyt tuottene olevan kaupallinen?
Sitähän tässä alunalkaen kysyttiin.

Nyt sinulle on kerrottu että se on piraatti. Sinun kuuluu tästä ilmoittaa Arianelle, mistä löysit, miten löysit ja kuka jakoi. Se hoituu vain Arianen kanssa, ei sillä että täällä asiaa pahoittelet.

Former member
« Reply #29 on: 08.01.05, 10:43 »

Nyt sinulle on kerrottu että se on piraatti. Sinun kuuluu tästä ilmoittaa Arianelle, mistä löysit, miten löysit ja kuka jakoi. Se hoituu vain Arianen kanssa, ei sillä että täällä asiaa pahoittelet.

No minä informoin, he tuskin (99% varmuudella) voivat mitään tehdä.
teemuv
Former member
« Reply #30 on: 08.01.05, 10:45 »

Suljin keskustelun. Asiahan tuli jo selväksi.
Pages: 1 [2] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1