Problem

(1/1)

jober009:

Tja jag har ett litet problem. Jag avinstallerade mitt FS 2004 pga av lite minne på datorn. Spelet funkade innan jag avinstallerade det men nu när jag skall installera det så funkar det inte. Under installationen så lägger den helt enkelt av och rekomenderar en annan installations typ men denna funkar inte heller. Vad är problemet??

soderfjarden:
Hej Johan.  Välkommen till Fs Nordic!

Det här låter mystiskt. Vad har du för dator? Är det lite utrymme på hårddisken du menar, så skulle jag rekomendera att du avinstallerar fs och tar bort onödiga program på din hårddisk. Ju mera ledigt med utrymme du har på hårddisken desto bättre är det för fs att fungera (det flyter bättre och så). För lite utrymme gör att du kan få problem att köra fs. Jag vet inte riktigt vad du menar med installationstyp, men när du installerar fs använd custom, så att du kan välja var fs skall installeras på din hårddisk. Installera fs så att alla filer installeras på din hårddisk (jag kommer inte ihåg vad det heter på engelska...full installation kanske).

Det blev kanske lite för mycket text detta, men hoppas att detta skall vara till hjälp.  

Navigation

Up one level