Attack Run by Mitchell's

(1/1)

Finski:
ApoN ja Vulcan lähdössä pommituslennolle allaan B25 Mitchellit. Lento oli sinällään erittäin onnistunut, koska muoto pysyi koko lennon ajan tiukkana ja kohteena ollut kylä sai kivan sarjan mattopommitusta.

ApoN tekee lähtövalmisteluja...

Vasen moottori näyttäisi pelaavan ja Vulcan taitaa olla valmiina..

Sitten koitti lähdön hetki

Kotikenttä jää taakse. Mahdetaanko palata?

"Attention! 5minutes to attack run"

Kohde alkaa olla pikkuhiljaa alla.

"BOMBS AWAY!!"

Siinä saa finskit kyytiä kylässä...

Vielä ei kaikki IT tuhoutunut ja lähdetään kaartamaan kotia kohti..

Rentoutuminen voi alkaa...

Haaskalintu klo 6:ssa!

TaTu:n bruusterihan se siellä!

Sopivasti tuli teknisiä ongelmia ja savut hätäpäissäni iskin päälle...

Vaan olisi TaTun ehkä pitänyt miettiä miten käy pommittajien kimppuun

Näinhän siinä kävi ja koneetkin sain taas käyntiin. Mitähän reilu puoli minuuttia ja ei koneet käynnistyneet...

Ja uusi haaska! Eikö nämä finskit nuku koskaan! Pikkuisen yksinäistä tuntuu olevan

Mersusta välittämättä otetaan suunta kenttää kohti ja toivotaan, että MT tulee apuun nopeasti...

Siiveke irtosi mersun hyökätessä

ApoNin kone ei enää montaa hyökkäystä kestä...

Vaan ei finskinkään...

Renkaat ulos ja nopeasti laskuun

Tällä kertaa mersu on Vulcanin perässä

Onneksi on MT paikalla!

Taasko se hyökkää ja laskeutuvien koneiden kimppuun!!

Mitchellien KK:t löysivät kohteensa ja opettivat ettei laskeutuvien kimppuun käydä

ApoNin toimistosta katsottuna

MT:kin päättää laskeutua ilmatilan ollessa turvallinen

Kuten huomata saattaa oli rankka lento koneilla

Mekaanikoilla riittää korjaamista ja paikkaamista

Huomenna sitten pitää laittaa kuvia eräästä lennosta. TaTu ja Haukkakin pitää niistä

ApoN:
Oli kyllä hyvä lento, tuohon sitten jatkossa kolmas kone mukaan ja siitä se lähtee. Epäilemättä tiukan muodostelman pito oli eduksi noi vihuja torjuessa....

motojuzzi:
Mikä ihme siinä on, ettei mulla lataudu nuo kuvat kokonaan. Hakkasin tusinan kertaa päivitystä, ja aina vaan jää jotkut kuvat lataamatta.   Samaa ongelmaa ollut ennenkin linkitettyjen kuvien kohdalla, kun niitä on paljon. Selaimena on firefox, mutta liekö sillä osuutta asiaan, muistelisin näin käyneen myös IE:n kanssa.

Finski:
Jussi, mulla tekee myös joskus noin, mutta itse olen saanut sen korjautumaan sulkemalla kaikki ikkunat ja menemällä uudestaan katsomaan niitä.

Tero, nimenomaan se tiukka muodostelma on tuki ja turva. Kuvista ei huomaa, mutta träkkiä katsoessani siinä vihun hyökätessä molempien päätorni ja sivu/perä -KK:t papattaa kokoajan. Pakko niistä jonkun on vihuun osua. Ensi kerralla Tero uusiksi ja koitetaan saada se kolmaskin mukaan

Navigation

Up one level