Viipuri 15.1.2005

(1/12) > >>

ckur:
Mikäs on meininki ollaanko osallistumassa tuohon tapahtumaan jollakin osastolla? Vai tehdäänkö niin että jokainen osallistuu jos haluaa ja kentällä nähdään jos niikseen tulee? Linkki: http://gameserver.virtualpilots.fi/viipuri/
Tuosssa sivun yläreunassa pääsee rekisteröitymään , mutta siinä pitää ilmoittaa samalla Callsign ja kone jolla aikoo lentää. Eli jos ollaan menossa ryhmänä, niin pitäisi sopia millä kukin lentää, vai lentääko kaikki samanlaisella koneella.

edit: tähän threadiin voi varmaan porukat ilmoittaa halukkuutensa lähteä tuohon kahinaan ja kone/ maatoivomuksensa tuota osastoa ajatellen. Tosin pieni aavistus on että sinisten puoli on jo melkein täynnä noitten lentolaivueitten kavereita. Itse voin kyllä ottaa vaikka pommarin alle kun noita A20:a ja B25:a on tullut viime aikoina käytettyä aika lailla. Mutta katsotaan ja sovitaan miten mennään!

T:CH

Finski:
Siis ehdottomasti mennään laivueena tuonne jos mennään ja itseäni tuo ainakin kiinnostaisi.

woordi:
Osallistun minäkin. Mieluiten hävittäjällä kun ei toi pommari ole hallussa. Kumpi puoli olisi mielestänne ok, suomi vai venäjä?

Finski:

Osallistun minäkin. Mieluiten hävittäjällä kun ei toi pommari ole hallussa. Kumpi puoli olisi mielestänne ok, suomi vai venäjä?

On tullut tuolla venäjän puolen koneilla lennettyä, mutta kyllä mieluusti tuolla olisin suomen puolella.

Axu:
Hmm... En tiedä, miksi olen olut näissä vähän "poissaoleva". Onko niin, että saan turpaan tavallisesti pahemmin vai mikä . Ei se turpaansaaminen pitäisi minua haitata. Minusta on parhainta lentää omalla FSNS-porukalla. En sitäpaitsi oiken tykkää lentää milään sadan hengen porukalla.

Pyytäisin kummiskin, että FSNS_Axulta ei lähde etuliite pois.
Tämmöstä....

Navigation

Up one level

Next page