Viipuri 15.1.2005

<< < (5/12) > >>

Marski:

Mulla on tilanne se että en uskalla laittaa mitään varauksia koska saattaa olla menoa tiedossa.Mitenköhän pojat muuten hoitaa sen jos on paljon ilmoittaunut ja ei sitten ilmestykään lentämään?Vai onko sitten AI korvaamassa?

Suomalaisten ja Saksalaisten koneita ei käytönnössä voi varata, vaan ne jaetaan paikanpäällä (suurin osa koneista menee blitziin osallistujille http://www.virtualpilots.fi/feature/cons/urbanblitz05/)

Venäläisten koneet taas menevät ilmoittautuville järjestyksessä (Muistaakseni)

motojuzzi:
Miten tuo käytännössä tapahtuu? Ilmoitetaanko, että vain sillä ja sillä koneella saat lentää tai tulee monoa, vai voiko jonkin kikan ansiosta itse valita vain sen oman koneensa?

motojuzzi:
Minähän en hevin tuonne punasille tuossa sessiossa taivu, merkkasin itseni Stuka-kuskiksi sinisille. Täytynee harjoitella..

Finski:
Merkkasin itsenikin Stuka -kuskiksi. Jussi mikäli ei muita saada ja itse päästään niin eiköhän tehdä oikein rumaa jälkeä punikkien asemissa. Ja tiiviissä muodostelmassa

EDIT: Huomenna pieni treeni tuota varten? Minä ja Jussi ainakin stukilla, Ville La5:lla ja muut millä haluaa tai millä ovat ilmottautuneet. Joskus klo20 jälkeen onnistuuko?

Navigation

Up one level

Next page

Previous page