Viipuri 15.1.2005

<< < (9/12) > >>

ckur:
Rekisteröinti on päättynyt, sivuilla on nuo millä koneella kukin lentää. Itse en uskaltanut rekisteröityä, kun kone oli huollossa noitten kaatumisongelmien takia, sain sen just takas ja sitten olikin rekisteröinti suljettu.  

Kaikki FSNS:läiset näemmä lentää IL-2:lla. http://gameserver.virtualpilots.fi/

T:CH

motojuzzi:
No perskules, pitääkö sitä nyt sitten naapurin väreissä lentää.   Mutta ollaan onneksi kaikka samassa satsissa, ja Vulcan johtaa joukkoa. Sitten täytynee mennä servulle tarpeeksi ajoissa, jotta mahtuu mukaan, kun on kerran ylibuukattu tuo määrä.

Mulle voi tuottaa ongelmia, kun rekisteröin itseni Ä:n pisteiden kanssa, täytyy mennä servulle sitten simun kautta suoraan, laittaa pisteet kunnolla mukaan ja toivoa parasta.  

Finski:

No perskules, pitääkö sitä nyt sitten naapurin väreissä lentää.   Mutta ollaan onneksi kaikka samassa satsissa, ja Vulcan johtaa joukkoa. Sitten täytynee mennä servulle tarpeeksi ajoissa, jotta mahtuu mukaan, kun on kerran ylibuukattu tuo määrä.

Mulle voi tuottaa ongelmia, kun rekisteröin itseni Ä:n pisteiden kanssa, täytyy mennä servulle sitten simun kautta suoraan, laittaa pisteet kunnolla mukaan ja toivoa parasta.  

Häh?? Ai minä johdan vai? Miks kukaan ei oo mulle kertonu  
EDIT: Ei mulla mitään sitä vastaan ole Tälläisessä tapahtumassa sitä yrittää johtaa parhaansa mukaan.

EDIT2: Ai nyt huomasin miksi johdan joukkoa.

Lonkka:
Moi!

Illu käy mulle vallanmainiosti ,miksiköhän olen tuolla kaksi kertaa vaikka vain yhden kerran rekisteröin?

T:Harri

Finski:
Ei tainnut TS kuulua sinnepäin tuossa äsken, kun ei vastausta tullut ja tuo joikkarikin rupesi rimpuilemaan taas vastaan   ? Sitten noita peeloja näyttää tuollakin piisaavan. Mersu -kuski tuli ja veti nokkatykillään meikäläisen illun ohjaamoon, enkä ollut edes koneita vielä käynnistänyt. Ihme, ettei serveri herjannut sitä "Vulcheriksi"?

Joo, mutta huomenna klo12 otetaan tuolla samasella servolla tai sitten omalla servolla treeniä ja mä yritän samalla saada tuon joikkarin, sekä TS:n pelittämään.

EDIT: Kun on sääntö, ettei saa ampua maahan niin silloin sitä pitäisi ehdottomasti noudattaa, mutta sitten kun ajattelee niin eihän sitä oikeassa sodassa ollut. Kyllä siellä vedettiin mersuilla aivan kylmästi Polikarpoveita ja Hurreja kentän pintaan.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page