FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
13.11.19, 19:45

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  FSNSquad (Moderator: Jari Varje)
| | |-+  Viipuri 15.1.2005
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 2 [3] Reply Print
Author Topic: Viipuri 15.1.2005  (Read 4996 times)
ckur
Former member
Re:Viipuri 15.1.2005
« Reply #40 on: 14.01.05, 16:56 »

Rekisteröinti on päättynyt, sivuilla on nuo millä koneella kukin lentää. Itse en uskaltanut rekisteröityä, kun kone oli huollossa noitten kaatumisongelmien takia, sain sen just takas ja sitten olikin rekisteröinti suljettu.  Undecided

Kaikki FSNS:läiset näemmä lentää IL-2:lla. http://gameserver.virtualpilots.fi/

T:CH
motojuzzi
Former member
« Reply #41 on: 14.01.05, 17:03 »

No perskules, pitääkö sitä nyt sitten naapurin väreissä lentää.  Cry Mutta ollaan onneksi kaikka samassa satsissa, ja Vulcan johtaa joukkoa. Sitten täytynee mennä servulle tarpeeksi ajoissa, jotta mahtuu mukaan, kun on kerran ylibuukattu tuo määrä.

Mulle voi tuottaa ongelmia, kun rekisteröin itseni Ä:n pisteiden kanssa, täytyy mennä servulle sitten simun kautta suoraan, laittaa pisteet kunnolla mukaan ja toivoa parasta.  Tongue
Finski
Former member
« Reply #42 on: 14.01.05, 17:20 »

No perskules, pitääkö sitä nyt sitten naapurin väreissä lentää.  Cry Mutta ollaan onneksi kaikka samassa satsissa, ja Vulcan johtaa joukkoa. Sitten täytynee mennä servulle tarpeeksi ajoissa, jotta mahtuu mukaan, kun on kerran ylibuukattu tuo määrä.

Mulle voi tuottaa ongelmia, kun rekisteröin itseni Ä:n pisteiden kanssa, täytyy mennä servulle sitten simun kautta suoraan, laittaa pisteet kunnolla mukaan ja toivoa parasta.  Tongue

Häh?? Ai minä johdan vai? Miks kukaan ei oo mulle kertonu  Huh
EDIT: Ei mulla mitään sitä vastaan ole Wink Tälläisessä tapahtumassa sitä yrittää johtaa parhaansa mukaan.

EDIT2: Ai nyt huomasin miksi johdan joukkoa.
« Last Edit: 14.01.05, 17:22 by Timo Salenius »
Lonkka
Former member
« Reply #43 on: 14.01.05, 17:29 »

Moi!

Illu käy mulle vallanmainiosti Cheesy,miksiköhän olen tuolla kaksi kertaa vaikka vain yhden kerran rekisteröin?

T:Harri
Finski
Former member
« Reply #44 on: 14.01.05, 20:26 »

Ei tainnut TS kuulua sinnepäin tuossa äsken, kun ei vastausta tullut ja tuo joikkarikin rupesi rimpuilemaan taas vastaan  Angry ? Sitten noita peeloja näyttää tuollakin piisaavan. Mersu -kuski tuli ja veti nokkatykillään meikäläisen illun ohjaamoon, enkä ollut edes koneita vielä käynnistänyt. Ihme, ettei serveri herjannut sitä "Vulcheriksi"?

Joo, mutta huomenna klo12 otetaan tuolla samasella servolla tai sitten omalla servolla treeniä ja mä yritän samalla saada tuon joikkarin, sekä TS:n pelittämään.

EDIT: Kun on sääntö, ettei saa ampua maahan niin silloin sitä pitäisi ehdottomasti noudattaa, mutta sitten kun ajattelee niin eihän sitä oikeassa sodassa ollut. Kyllä siellä vedettiin mersuilla aivan kylmästi Polikarpoveita ja Hurreja kentän pintaan.
« Last Edit: 14.01.05, 20:27 by Timo Salenius »
Lonkka
Former member
« Reply #45 on: 15.01.05, 07:09 »

Moi!

Tänään pitäisi treenata lisää yhteistoimintaa kun eilen ei aivan nappiin mennyt.Muutamia seikkoja mihin mielestäni kannattaisi kiinnittää huomiota on kasassa pysyminen ja miten isku suoritetaan.Lisäksi pitäisi selvittää mitä iskun jälkeen ettei porukka jää pyörimään sekaisin kohteen päällä!

Lisäksi meidän kannattaa harjoitella silmällä pitäen tällaisia tapahtumia jotta emme aivan sunnuntaipiloteilta vaikuttaisi.En nyt tietenkään tarkoita hampaat irvessä vääntämistä mutta yhteistyö laivueen kesken on valttia näissä hommissa.

Tuosta suunnistamisesta sen verran että itse printtailen niitä karttoja joihin merkitsen astelevyn kanssa tärkeimmät asiat,eli kohteet,kaupungit,kentät,tm...

Tänään olisin vapaa harjoittelemaan siinä klo 14:00 jälkeen,mitenkäs muut?

T:Harri

P.S FSNS on nykyjään hyvin esillä virtuaalitaistelussa(esim. vp1) ja mukavasti on tullut menestystäkin vaikka aina ei voi tappioiltakaan välttyä.

P.S.S Jatketaan tästä keskustelua privalla Vulcanin aloittamassa ketjussa!!
« Last Edit: 15.01.05, 07:18 by Harri Lonnqvist »
Marski
Former member
« Reply #46 on: 15.01.05, 19:37 »

Itseni osalta eventti ei mennyt hyvin, framet olivat kokoajan max. 10, luultavasti muistin puutetta (512). Päätin olla tuhoamatta lisää koneita ja laskeuduin.
Ville Jalonen

Date Registered: 19.09.03

« Reply #47 on: 15.01.05, 20:05 »

Sitä se oli enemmän tai vähemmän kaikilla. Suurimmat puutokset löytyi servun puolelta.
motojuzzi
Former member
« Reply #48 on: 15.01.05, 20:45 »

Aivan, kaikilla tökki. Mun eka kuolema johtui siitä, kun sinisten hävittäjä törmäsi takaa suoraan päin, oli kuulemma kunnon lagitus päällä.  Tongue
OPe
Former member
« Reply #49 on: 15.01.05, 20:57 »

Kaikkiaan en varmaan kentänyt viittä kilsaa enempää. Illan saalis kolme täys tilttiä.
Sääli kun eventti ei onnistunut teknisten murheiden kanssa.
Lisäksi vielä Teamspeak ongelmat äänikortin ja taistelu rikkinäisen hedsetin kanssa.

Ainut positiivinen tulos koko illasta oli, että sain värvättyä laivueeseen uuden jäsenen.  Cheesy

Tottelee nickiä Rockjazz.  Herra sopii laivueeseen kuin nyrkki silmään. On yhteisiä lentotunteja varmaan satoja IL2:n ajoilta.
Marski
Former member
« Reply #50 on: 15.01.05, 21:01 »

Suurimmat puutokset löytyi servun puolelta.

Enpä usko, aivan uusi serverikone, prosessori esim. ei käynyt edes puolella rasituksella ikinä eventin ajan
Finski
Former member
« Reply #51 on: 15.01.05, 21:03 »

Kyllä tuosta tapahtumasta jäi minulle positiivinen maku, vaikka tökkikin ikävästi. Tuon kun olisi saanut sulavasti rullaamaan niin kyllä olisi ollut nannaa!
OPe
Former member
« Reply #52 on: 15.01.05, 21:10 »

Enpä usko, aivan uusi serverikone, prosessori esim. ei käynyt edes puolella rasituksella ikinä eventin ajan
Väitän edelleen, että FBDaemon on tuossa suurin syyllinen.
Kyllä tuon serverikoneen pitäisi kestää hostaamisen ihan reippaasti. Yhteydestä ei varnasti ole homma kiinni. 128-pelaajaa käyttää murto-osan serverin tarjoamasta kaistasta. Jotenkin tuntuu, että tuo FBdaemon funtsii tapahtumia likaa, jolloin syntyy lagia.
Olisi kiva kokeilla ilman FBD:tä ja  samalla määrällä lentäjiä, että toimisiko paremmin.
Lonkka
Former member
« Reply #53 on: 16.01.05, 15:53 »

Moi!

Suorituksessani ei ollut vikaa,omassa asenteessani kyllä!Tällaisia pitää saada lisää!

Ja jos nyt motkotin niistä statseista niin pakko on myös teidän myöntää että onhan niilläkin tarkoituksensa!Sanoin myös että ei pidä hampaat irvessä koittaa saada tulosta mutta sekin on totta että meidät noteraataan jo nyt varteen otettavana laivueena!Tähänhän me ollaan pyritty vai mitä?

Vaihtoedot on tosiaan se että lennämmekö aina vain keskenämme vai menemmekö ns. "isojenpoikien" gameihin,tuossa Camon kanssa jutellessa tuli ilmi se että emme tosiaankaan ole mitään pilipali sakkia!

Samassa yhteydessä puhuttiin siitä että millä puolella FSNS tulee lentämään?Päättäkää te!

T:Harri The Drunken Pilot
« Last Edit: 16.01.05, 15:55 by Harri Lonnqvist »
Finski
Former member
« Reply #54 on: 16.01.05, 16:47 »

Kyllä minä sanon, että tälläisissä tapahtumissa tulisi pyrkiä suomen puolella lentämään. Omasta mielestäni. Tosin kyllä illuilla on mukava lentää, mutta jotenkin sitä mieltäisi suomen puolelle itsensä.

Olen myös sitä mieltä, että pidetään omat sessiot, mutta mennään myös "isojen poikien geimeihin". Oli kyllä hubaa, kun tuo HL kärpänen puraisi nyt minuakin. Oli pakko käydä yöllä jollain peelo -serverillä lentämässä tuon jälkeen illulla dogfigtia Tongue

Siitä olen aivan samaa mieltä, kuin Harri, että tähän me ollaan pyritty jotta meidät huomataan. Ja siihen ollaan päästy ilman hammasten kiristelyä.

Siitä jos mistä kuuluu kiitos jokaiselle FSNS:n pilotille! Ollaan elävä todiste siitä, että menestyä voi myös niin, että on hauskaa ja se, että saa siitä realismistakin hauskaa. Realismilla en tarkoita konevalintoja historiallisesti oikein, vaan nimen omaan sitä miten lennetään.
motojuzzi
Former member
« Reply #55 on: 18.01.05, 12:35 »

Minä olen sitä mieltä, että aina sinisten puolelle, kun vain mahdollisuudet on. Siis suuremmissa tapahtumissa, toki voi edelleenkin käydä yhtä lailla punasilla vaikka pommikeikoilla normaaleissa sessioissa, mutta jos on suurempi sessio, niin Suomea haluaisin ainakin minä edustaa.

Itse olen lähes aina sinisillä, kun olen itsekseni hyperissä.
Juha Nuutinen

Date Registered: 06.08.03

« Reply #56 on: 18.01.05, 13:59 »

Tarkoititko Harri "isojen poikien geimeillä" Bellum Waria ja VEF tai WWF sotimista? Silloinhan joutuu puolensa valitsemaan. Se olisikin varmaan eri kyytiä normaaliin dogfightiin verrattuna.

Meikäläisen vakainen ja vähäinen mielipide on sinisten puolella.

Normaalissa dogfightissa on kai yksi hailee kummalla puolella lentää. Parastahan tietysti on isolla poppoolla painella kurittamaan vastapuolta. Hmmm... mutta sininen puoli sielläkin on lähinnä sydäntä  Tongue
« Last Edit: 18.01.05, 14:57 by Juha Nuutinen »

Marski
Former member
« Reply #57 on: 24.01.05, 12:14 »

motojuzzi
Former member
« Reply #58 on: 25.01.05, 15:01 »

Eipä noista paljoa voi sanoa, oli niin mahtavaa tökkimistä, että oli jo saavutus pysyä ilmassa.  Tongue
Pages: 1 2 [3] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1