Öland

<< < (4/4)

bpahe:

Dessutom har jag inte bara addons som är gratis samt jag vet att SDT inte gjör allt gratis.Har själv köpt ett antal Swedflight Pro som ju är tillverkade utav SDT och dessa är definitivt inte gratis.

Alla addons är som sagt inte gratis ens från SDT, trotts att dina kanske är det!!!!!!

SDT gjör inte bara gratis/freeware de gjör även Payware!!!!

Vi i SDT har aldrig gjort scenerier som har släppts av någon annan än oss själva, och aldrig låtit någon sälja våra produkter. Själv målade jag en FS98-modell som SwedFlight konverterade till statiskt flygplan för ESMK, och sedan lade ut som ett gratis tillägg.

Slutdiskuterat, alla andra uppfattningar är fel.

Sten Allan, jag ber dig att i fortsättningen hålla dig till korta, sakliga inlägg i forumet, och begränsa användningen av smileys till vad som är rimligt i förhållande till texten.

Vi är alla medvetna om att olika människor har olika uppfattning om FS X, jag personligen använder just för tillfället FS9s utvecklingsverktyg, beroende på att jag redan hade börjat med dessa för pågående projekt då FS X släpptes. Jag kommer att gå över till FS X-verktygen främst av en anledning - de är bättre dokumenterade & utvecklade.

Då detta inte är en diskussion om FSXs bra eller dåliga sidor så låser jag tråden för vidare inlägg som inte är relaterade till Eriks utvecklingsarbete av landskap. De som vill fortsätta diskutera FS X kan vända sig till befintliga trådar i den Allmänna diskussionen.

/hans

Navigation

Up one level

Previous page