Lemmikkisi

<< < (3/98) > >>

Finski:
Joo taitaapi olla parempi jättää tämä threadi katsomatta jatkossa, kun tulee näinkin puistattavia kuvia Kiitos kuitenkin tiedosta Marko, joka oli vastenmielisyydestään huolimatta oikeasti mielenkiintoinen.

Mutta, ilmeisesti kuitenkin myrkky on poistettu, vaikka leuat ovatkin jäljellä?

Uagh... kyllä mä parempia kohteita omalle kameralle keksin, kuin kuvata noin isoa mörköä lähietäisyydeltä.

Kukas arvaa hämähäkkilajin, jolla on maailman suurin edustaja jalkojen välillä mitattuna ja mikä tuo mitta on?  :-X Marko varmasti tiedät, joten et saa vastata.

Pe7e:
Huh...Maliniemellähän on kiltti pikku kisu..  Nyt ymmärrän miksi joitakin tyttöjä sanotaan "Kissaksi"... tai ainakin meilläpäin..

Itellä ei oo eläimiä...

lammas:
Onpas sulla vipeltäjä Tarkoitan tuota Markon monijalkaista.

Tämmönen katti meillä, Miuku 4v:
[ Attachment removed / expired ]
Joskus se vaan nukahtaa.

Lappis:
Quote from: Timo Salenius on 09.02.05, 13:09

Joo taitaapi olla parempi jättää tämä threadi katsomatta jatkossa, kun tulee näinkin puistattavia kuvia Kiitos kuitenkin tiedosta Marko, joka oli vastenmielisyydestään huolimatta oikeasti mielenkiintoinen.

Mutta, ilmeisesti kuitenkin myrkky on poistettu, vaikka leuat ovatkin jäljellä?

Uagh... kyllä mä parempia kohteita omalle kameralle keksin, kuin kuvata noin isoa mörköä lähietäisyydeltä.

Kukas arvaa hämähäkkilajin, jolla on maailman suurin edustaja jalkojen välillä mitattuna ja mikä tuo mitta on?  :-X Marko varmasti tiedät, joten et saa vastata.

Myrkkyä ei ole poistettu, eli puraisun jälkeen Hämy puristaa edelleen hampaillaan, pumppaa hampaiden kautta sulattavaa ainetta joka muuttaa ravinnon nesteeksi, juu ja älä kysy miten se vaikuttaa esimerkiksi käteen kun en ole sitä joutunut kokemaan. Heinäsirkan tappamiseen ja syömiseen kuluu aikaa noin kuusi tuntia, mitään ei jää jäljelle. Tämä Chilen tarantula ei käytä verkkoa saalistukseen vaan hyppää saaliinsa päälle. Sitten alkaa tainnutus, kun Hämy huomaa että saalis ei liiku enään alkaa "tanssi", tanssin aikana Hämy kietoo sen seittiin, ottaa hyvän asennon ja alkaa popsimaan   Tässä linkki kun Locusti on joutunut hampaisiin
Väitetään että puraisu vastaa noin kolmea ampiaisen pistoa samaan kohtaan.
Puraisu ei mielestäni ole pahin Hämyn puolustuskeino vaan se että kun tulee uhatuksi se kääntää perseensä uhkaajaa kohti ja ampuu "poltinkarvat" suoraan hengitykseen, en tiedä mistä tietää suunnan enkä halua sitä tietääkkään olemalla itse testihenkilö  
Joskus luonto-ohjelmissa näkyy hämähäkkejä joilla on kalju perse, eli ne ovat siis ampuneet karvansa.
Seittiä tuo Hämy kyllä tekee todella paljon, ei ole kohtaa terraariossa missä ei olisi seittiä, se on sellainen "hälytyssydeemi", ihan sama minne päin terraariota kosket niin tieto vieraasta kulkee seittejä pitkin Hämylle.
Lisäksi Hämy tarttee vettä ja nyt kysymys, miksi vesikupissa pitää olla pesusieni   Voin auttaa ja kertoa että ei peseytymistä varten  
Timon kysymykseen en muista vastausta mutta olen nähnyt dokkarin siitä.

Burton:
Tälläinen laskottelija meillä..

Navigation

Up one level

Next page

Previous page