Lemmikkisi
Xilex81:
Tällainen syyrialainen hamsteri tuli hankittua viime viikolla
[ Attachment removed / expired ]
ollik:
Siinä olis:
Pepi (ei valitettavasti ole vähään aikaan harjattu niin on kamalan takkuinen.. )
Ja Nemo
Kuvat ovat noin puolitoista vuotta vanhoja kun ei jaksa ottaa uusia. Olen tainnut jo laittaa ne jopa edelliseen lemmikkiketjuun täällä..
Lappis:
Quote from: Timo Salenius on 09.02.05, 06:53
Mites moni Marko oikein miettii luoksesi tuloa useampaan kertaan, kun muistaa mikä sulla on lemmikkinä?
Mä en ole oikein isojen hämähäkkien ylin ystävä.
EDIT: Miten helposti Tarantellat puraisevat, mikäli leuat olisivat jäljellä?
Jos joku kaverini joka ei ole mun luona käynyt on tulossa vierailulle, niin parempi jättää kertomatta, muuten ei tuu Ne jotka taas tietävät ja ovat Hämyn nähneet tietävät ettei se mitään tee kun se tuolla omassa terraariossa asustelee.
Leuat ovat jäljellä
Jos nyt menisin ja tunkisin käteni terraarioon niin varmasti purisi ja kovaa mutta pieni kevyt puhallus Hämyn päälle niin se tajuaa sen puhalluksen voiman perusteella että nyt sieltä on tulossa sen verran iso "otus" että on turha tehdä mitään, koskee muuten kaikkia hämähäkkejä.
Vähän Tarantula-biologiaa,
eli toi Hämyhän "luo nahkansa" eli noin 1-2 kertaa vuodessa sotisopa vaihtoon.
Ensin heitetään luukku selästä pois ja sitten kömmitään ulos sieltä. Tässä kuvasarja
Eli vanhaan sotisopaan jää karvat, hampaat..Tuon tapahtuman aikana Hämy on erittäin haavoittuvainen, koska hampaat ovat pehmeät ja muutenkin olo varmaan aika "uusi"
Kun Hämy alkaa harmaantua niin tietää että pian sotisopa lähtee, koska silloin on uudet karvat jo kasvaneet, vanhat harmaantuneet. Sotisopa kun on vaihdettu niin värikin Hämyllä on paljon kirkkaampi kuin ennen.
Ovela otus
Janne:
Jopas on epeli, tämähän on opettavainen threadi.
Quote from: Marko Lappeteläinen on 09.02.05, 12:42
Ovela otus
Minä käyttäisin ilmaisua "vastenmielinen älliäinen" mutta mikäs siinä, jokainen tyylillään .
tonik:
Moi
Tälläinen "otus" asuu meillä:
Belgianpaimenkoira tervueren "Retu" 7v
Toni
Navigation