Min första flygning klar
Gud:
Okej, nu har jag gjort min första riktiga online flygning Det var grymt kul! Tack Conny och Thomas för grym ATC. Däremot inte tack till PSS som förstörde min approach, asså den förstörde allt, var tvungen att "slewa" (nej jag vet att det inte är tillåtet online) s**t va tråkigt... allt gick så bra fram tills dess!!
Aja, jag får fler chanser!
Bara en fråga, lika bra att ta den här, måste man inte flyga med Payware plan?
EDIT: Gjorde fräckt ett nytt ämne /T
thomashjelm:
Det var så lite så, gick bra för dig, roligt med lite extratrafik även om det ibland kändes som det var en kärra för mkt. Tror att Conny gjorde ett finfint jobb som ESSA_TWR och med denna trafiken står jag med glädje återigen snart =)
/T
Gud:
Jag kommer tillbaks imon, var så säker hehe. Men vet du ifall man får flyga med annat än payware flygplan? Var väldigt tråkigt att min fågel krånglade.. krånglade egentligen redan vid descent, då höjden inte ville sköta sig själv, sen försvann hdg, så jag var tvungen att styra hdg själv. Hoppades på att den skulle försvinna när jag blev established on the ILS, men nä, hahah.. aja bra väder var det inte heller hehe, annars hade ju visual varit roligt.
Men tusen tack Thomas och Conny!
thomashjelm:
Du kan flyga med vilket plan du vill, har den inte färddator får du vektorering till och från dit du vill
/T
Gud:
Quote from: Thomas Hjelm on 13.02.05, 20:25
Du kan flyga med vilket plan du vill, har den inte färddator får du vektorering till och från dit du vill
/T
dvs, om ATC säger att jag ska till MOXAM, och jag inte vet var den ligger, då kommer han/hon alltså säga hdg?
Navigation