Muutamia kuvia A20 treeneistä!

(1/2) > >>

Lonkka:
Moi!

Tässä muutama kuva Suomenlahdelta 23.2 treeneistä!Olen kyllä sitä ihmetellyt että nykyjään trackeissä ei näy efektit kunnolla(esim torpedon irtoaminen,räjähdykset ym..)

Lisää kuvia täällä:http://nappula.1g.fi/kuvat/Suomenlahti230205/

Sekä kolme trackiä(23.2) zipattuna jos joku niitä haluaa:http://nappula.1g.fi/video/Torpedo1.zip

Myös muita FB/FSNSkuvia:http://nappula.1g.fi/kuvat/

[ Attachment removed / expired ]

T:Harri

motojuzzi:
Upeita kuvia!

Pitää yrittää huomenna muistaa laittaa omalta träkiltä kuvia. Tuo yksi kuva taas muuten kertoo, kuinka hyvin mun callsing sopii mulle..  

BluesmanSF:
Kyllä nyt pukkaa Bostoni-kuvia!   Hienoja kuvia kunnon resoluutiolla!

Ja oli muuten mielenkiintonen lento kun 9 A-20:stä samaan aikaan, olis siinä ollu Suomen pojilla ihmettelemistä jos ois vaan suinki löytäny mein "pikku" gängin!  

Lonkka:

Kyllä nyt pukkaa Bostoni-kuvia!   Hienoja kuvia kunnon resoluutiolla!

Ja oli muuten mielenkiintonen lento kun 9 A-20:stä samaan aikaan, olis siinä ollu Suomen pojilla ihmettelemistä jos ois vaan suinki löytäny mein "pikku" gängin!  

Resoluutio on 1024X768 kun kone ei anna enempää periksi nykimättä,isommalla resolla tulisi tietysti parempia!Muutenkin tuntuu että olen jotenkin kadottanut tuntuman noiden kuvien ottamiseen vai onko sitten liian kiire tai väsyttää...

Sessio oli mitä mainioin ja tässä taas nähdään sen yhteistyön voima!Onneksi se depotti saatiin tuhottua IT:stä huolimatta mutta ei tuo laumalle Bostoneita pärjää kovinkaan jos sinne kaikki olisivat hyökänneet johdetusti.Ei meinaan tainnut juuri pommeja ollut kellään jäljellä,itse ainakin kävin tykeillä käsiksi jotka hyvällä sihdillä saa IT:ssä pahaa jälkeä!

T:Harri

BluesmanSF:

Sessio oli mitä mainioin ja tässä taas nähdään sen yhteistyön voima!Onneksi se depotti saatiin tuhottua IT:stä huolimatta mutta ei tuo laumalle Bostoneita pärjää kovinkaan jos sinne kaikki olisivat hyökänneet johdetusti.Ei meinaan tainnut juuri pommeja ollut kellään jäljellä,itse ainakin kävin tykeillä käsiksi jotka hyvällä sihdillä saa IT:ssä pahaa jälkeä!

Jep, siellä oli aika monella torpedo alla kun lähettiin, ja sai sen jälkeen tyytyä pelkkiin Bostonin konareihin.. Ite en viittiny tosiaan niillä konareilla lähtee tulittamaan IT:tä kun kävin siinä lähellä pyörähtämässä ja sillon jo alko kolina käymään jotta sukat pyöri jaloissa.   Eli suoraan sanottuna hyppäs rusakko kalsareihin ja käännyin kotia kohti..  

Semmonen idea vielä iski että jos sopis heti kun lähetään että ketkä ottaa torpedot ja ketkä pommit, riippuen tilanteesta tietysti. Ja kun kerätään jengiä koolle niin vaikkapa fisujen heittäjät menis muodostelman kärkeen ja pommarit taakse. Olis sitten helpompi toimia siinä vaiheessa kun paatit näkyy. Pommarit tekis pienen kaarron ja sitten liityttäs samantien torpedoinnin jälkeen muodostelmaan ja suunta kohti Suursaarta(yleensä). Ideoita?

Navigation

Up one level

Next page