ATIS

(1/1)

Harri23:
Haluaisin kirjoitella juttuja ATISIIN, joten ajattelin kysellä olisko kenelläkään hyviä juttu idoita. Olen vasta liittynyt SVIL:n jäseneksi ja olen ymmärtänyt, että ATIS on "jäissä", niinpä olisi kiva saada jäsenlehti taas aktiiviseksi

Terv: Harri Ikonen

aleccxi:
Pyyntöni ei välttämättä liity suoraan Tapion viestiin. Mutta minä jäin oikeasti kaipaamaan jatkotarinaa joka jäi kesken ATIS:in siirryttyä pöytälaatikkoon. Jos siihen on olemassa jatkoa, olisi kiva jos sen saisi julkaistua esim. SVIL:in sivuilla.  

Harri23:

Pyyntöni ei välttämättä liity suoraan Tapion viestiin. Mutta minä jäin oikeasti kaipaamaan jatkotarinaa joka jäi kesken ATIS:in siirryttyä pöytälaatikkoon. Jos siihen on olemassa jatkoa, olisi kiva jos sen saisi julkaistua esim. SVIL:in sivuilla.  

Täytyypä etsiä ja katsoa jos sitä sattuisi löytymään.

jvikman:

ATIS-lehteä ollaan herättämässä uudelleen henkiin nyt kun on taittaja ja kirjoittajia löytynyt. Jatkotarina on myös tallella ja se tullaan julkaisemaan tulevissa numeroissa.

Niin ja kaikki ovat tervetulleita kirjoittamaan kaikenmoisia ilmailuun ja virtuaali-ilmailuun liittyviä artikkeleita lehteen. Jos olette kiinnostuneita ottakaa yhteys allekirjoittaneeseen.

Terveisin,
Jaakko Vikman

kuusmi3:
Jatkotarina on tosiaan kirjotettu jo aikoja sitten valmiiksi. Jos ja kun ATIS:ia taas aletaan julkaisemaan, jatkuu tarina tulevissa lehdissä. Jos jostain syystä käy niin, että lehden julkaisu hirvittävästi viivästyy, niin pidän huolen siitä, että tarina tulee SVIL:in sivuille ladattavaksi.

Navigation

Up one level