Joystick probleema.

(1/2) > >>

Finski:
Mulla on joystickin kanssa ongelma, jonka kanssa pystyn kyllä elämään, mutta se saattaa ajoittain viedä koneen syöksykierteeseen.

Eli ongelmani on seuraava:

Aina kun vedän tikkua taakse, niin simussa se saattaa yht'äkkiä nykäistä konetta rajusti taaksepäin, vaikken itse tikkua niin rajusti vedäkään. Saako tuota korjattua millään?

Toinen ongelma, joka kyllä jälleen ihmeellisesti korjaantui treenien aikana viimeksi on, kun nousin ilmaan niin vaikken mihinkään suuntaan joystickkiä heiluttanut niin silti kone kallistui nykäyksittäin oikealle. Kuitenkin se ongelma hävisi treenien aikana.

Onko kyse kalibroinnissa vai jossakin muussa? Välillä on pikkuisen rasittava lentää jos joutuu konetta kokoajan oikomaan ja kaartojakin on varottava, ettei lähde syöksykierteeseen.

Lonkka:
Moi!

Oletko katsonut itse simun tikun herkkyydet sun muut?

T:Harri

Finski:

Moi!

Oletko katsonut itse simun tikun herkkyydet sun muut?

Ei ole tullut katsottua niitä koskaan. Edellinen tikku pelitti hyvin noilla asetuksilla mitkä simussa on nyt. Pelittäisi vieläkin, mutta kun tarttee olla USB-tikku :/

Siinä on tavallaan sellainen tyhjä alue, että kun vedät kahvaa vaikkapa nousussa hissukseen taaksepäin niin kone nostaa nokkaansa hiljalleen, kunnes se yht'äkkiä repäisee nokkaa ylös niin että monta kertaa meinasi Boston karata käsistä, vaikken siis tikkua liikuttanut enää taakse juurikaan. Kaartotaistelussa tämä on harvinaisen arsesta.

Jos tuolla Seeigelissä on vain kaksi elämää niin olisi harvinaisen hajottavaa tipahtaa alas sen takia, että tikku ei toimi.

Lonkka:
Kokeile sieltä pelin asetuksista vetää hieman vähemmän herkälle(ylös)niitä liukusäätimiä.Ainakin mulla yksi kokeilussa ollut tikku temppuili samalla tavalla eli ensin ei mitään ja kun veti tikusta ja yhtäkkiä se otti "kiinni"

BluesmanSF:
Mulla oli sama juttu vanhan Microsoft Sidewinderin kanssa, jos vedit tikusta, aluksi meni ihan normaalisti mutta sitten ei tapahtunut mitään ja yhäkkiä taas veti todella rajusti, sen jälkeen se rupes sekoilemaan sitten oikein kunnolla ja en saanut enää ollenkaan toimiin..  

Totesin että ostanpa uuden..  

Navigation

Up one level

Next page