Hyydyttävää aksöniä

(1/1)

Battler:
Kyllä korpes viime yönä Kerrankin olisi ollut aikaa lennellä niin persiilleen meni. Aivan käsittämättöman hidas latautuminen minuuttitolkulla ja lisäksi nuo 15-30 sekunnin lagitukset    Sai aina arvata missä päin kone seuraavan kerran reagoi. Viimeinen lento palautui kyljellään metrin korkeudella - ja sitten mentiin. Yksi tehdas tuli pommitettua. Eikä minua mikään it alas ampunut Upotin laivan mutta hilppasin mastoon   Kelluskelin katselemassa teidän työskentelyänne. Hyvinhän nuo upposivat loputkin.

PS: Johtuukohan tuo lagitus pelaajien määrästä. Ei se ennen noin vaikeaa ollut alle 10 koneen kanssa. Ja minkälaisia myllyjä teillä on? Minun keskusmuistini on 2*512, prossu 2,6 ja näyttis Radeon 9800 128...

PPS: Niin ja kiitos kärsivällisyydestä odotellessa. Naureskelin ääneen puheita kuunnellessa.

Marski:
Btw, nousiko teidän porukka n. 22.30 Borkin kentältä? Katselin vain brewsteristä 5000 metrissä kun 6 bostonia rullasi hienosti vierekkäin kiitoradalle.

motojuzzi:

Btw, nousiko teidän porukka n. 22.30 Borkin kentältä? Katselin vain brewsteristä 5000 metrissä kun 6 bostonia rullasi hienosti vierekkäin kiitoradalle.

Juu, noustiinhan me. Nuo on kyllä hienoja nuo yhteislähdöt, kun Bostonit kaasuttaa peräjälkeen ilmaan.

ckur:

PS: Johtuukohan tuo lagitus pelaajien määrästä. Ei se ennen noin vaikeaa ollut alle 10 koneen kanssa. Ja minkälaisia myllyjä teillä on? Minun keskusmuistini on 2*512, prossu 2,6 ja näyttis Radeon 9800 128...

PPS: Niin ja kiitos kärsivällisyydestä odotellessa. Naureskelin ääneen puheita kuunnellessa.

mun setti: AMD 64 3200+, Saphire Radeon 9800 Pro (128Mb), 3x512Mb, netti 1000/512. Ja tuolla pyörii nyt aika kohtalaisesti, pitäisi sunkin tolla 1 Gb:llä pärjätä kun kerran osalla eilen mukana olleista oli 512 muistia. Kyllä mullakin jonkin verran nykimistä esiintyy, lähinnä kaupunkien yllä alkaa framet tippumaan. Pahimmat lagit on yleensä noin 1-2 sekunnin luokkaa.

Juu, kyllä tuossa odotellessa saatiin nauttia/kärsiä jos jonkin näköisestä ohjelmanumerosta, eli ensi kerralla hieman vauhtia lisää kiitos!   Alkoi tuo oma tukikohta kärsiä porukan ikävystyessä jos jonkin näköistä vahinkoa, esim. taivaalliset ohiampujat saivat terveisiä tykkitorneista...

Navigation

Up one level