B-25 Mitchell skini

(1/3) > >>

Eli B-25:een on ollut skini työn alla. Nyt alkaa omasta mielestäni näyttämään hyvälle, tosin jotakin pientä korjattavaa on. Enään puuttuu kansan mielipide eli mielipiteitä ja korjausehdotuksia tulemaan!

[ Attachment removed / expired ]

BluesmanSF:
Hyvältä näyttää Ville! Ollaan me onnekkaita kun näitä maalareita löytyy laivueesta!

Noi punaiset peräsimet vähän pistää silmään, niihin vois laittaa vaikka pikkasen lisää jotain likaa/kulumaa niihin rakoihin (?), mutta tämä oli tosiaan niinkuin tällänen pikainen mielenjohde, ja minä en itse ole ikuna maalannut ainuttakaan skiniä..

Post Scriptum. Joku puhu että oot maalannu P-nelikymppiseen oikein hienon skinin, saisikos sitä koeajoon?  

Itse asiassa peräsimissä on likaa vaikka muille jakaa tuo FB tuppaa vain pistää jokaisen koneen kiiltämään kuin tehtaalta tullut.

Battler:

Eli B-25:een on ollut skini työn alla. Nyt alkaa omasta mielestäni näyttämään hyvälle, tosin jotakin pientä korjattavaa on. Enään puuttuu kansan mielipide eli mielipiteitä ja korjausehdotuksia tulemaan!

Hienoa!!!    Hmmm...ehkä noissa peräsimissä tosiaan voisi olla (etuosa?) vihreää. Noin punaisina ne ovat vähän erillään muusta koneesta. Muuta vinkkiä en keksi...

[ Attachment removed / expired ]

Navigation

Up one level

Next page