vatsim möte!?
Nic:
Hejsan alla glada onlineflygare!
Jag har kommit igång med vatsim nu lite "på allvar".
Så det skulle vara kul om vi kunde sammlas så många flygledare och piloter som möjligt gå in samtidigt och flyga i Sverige någon bestämmd helg dag? Bara en tanke Skulle vara väldigt kul ialfall.
/Niklas
ckwano:
Hej!
Själv har jag kommit igång på ACRA. Prova gärna själv.
http://www.flightsim.se/
Kanske den bästa online flygningen just nu.
/Christian
[ Attachment removed / expired ]
Bratt:
Christian det är ju D53 du snackar med.
/Niklas
OscarP:
Quote from: Niklas Granander on 08.03.05, 14:16
Hejsan alla glada onlineflygare!
Jag har kommit igång med vatsim nu lite "på allvar".
Så det skulle vara kul om vi kunde sammlas så många flygledare och piloter som möjligt gå in samtidigt och flyga i Sverige någon bestämmd helg dag? Bara en tanke Skulle vara väldigt kul ialfall.
/Niklas
Det är ingen dålig idé, oftast brukar ju "events" av detta slag organiseras av VACCSCA men det är klart att man kan göra det i lite mindre skala och "inofficiellt".
Torsdagar och söndagar brukar vara bra på VATSIM här i Sverige. Ska man bestämma ett mer exakt datum är det nog smart att ta det ett par veckor fram i tiden, sen ska man nog lägga en post på VACCSCA forumet så kommer det säkert ATC, och piloter har vi ju här.
Det är som sagt ingen dålig idé, bra initiativ!
frazer:
Det kommer ju bli ett stort flyin när SB3 släpps, som enligt senaste uppgifter inte är inom allt för lång framtid. Om man inte orkar vänta kan man komma på nåt bra tema och slänga in en post i Scandinavian VACC-forumet. Är nog inte den bästa idén att ragga folk här, eftersom det (som jag märkt) mest är IVAO-folk här.
Navigation