Junakuvia

<< < (85/140) > >>

johku:

Kysynpäs tässä, kun en viitsi aloittaa uuta topiccia:

Lähden huomenna tampereelle. Olen ostanut junaliput netistä, ja noudan ne aseman Junamaatista.

1) Saanko lähtiessä myös paluumatkan liput?
2) Huomasin, että ehdinkin palatessa aiempaan junaan. Liput on kuitenkin varattu sille myöhemmälle junalle. Kumpikin juna on Pikajuna. Voinko vain marssia lipun kanssa sisälle, vaikka se on myöhemmälle junalle, vai pitääkö minun käydä lipunmyynnissä jotenkin vaihtamassa lippu...?

Kiitos jo etukäteen 

2) Linkki. Ilmeisesti sinun kannattaa käydä lipunmyynnissä perumassa vanha ja ostamassa uusi lippu. En ole varma, mitä konnari sanoisi, jos hyppäisit seuraavan junavuoron lipulla aiempaan lippuluokaltaan samanlaiseen junaan. Ostitko meno-paluu-lipun, vai meno- ja paluulipun erikseen?

Mie1:

2) Linkki. Ilmeisesti sinun kannattaa käydä lipunmyynnissä perumassa vanha ja ostamassa uusi lippu. En ole varma, mitä konnari sanoisi, jos hyppäisit seuraavan junavuoron lipulla aiempaan lippuluokaltaan samanlaiseen junaan. Ostitko meno-paluu-lipun, vai meno- ja paluulipun erikseen?

Ostin meno-paluun yhdessä. Nyt jos itse oikein ymmärsin, niin jos menen sillä lipulla aikaisempaan junaan, minulla ei ole paikkalippua, vaan sen voi ostaa sieltä palveluluukulta maksullisesti?   Kunpa sieltä löytyis kohta jossa lukisi "Jos sulla on junalippu, ja haluut mennä aikasempaan junaan, marssit vaan junaan niin kyllä se siitä" 

hulluj:
Vaikken normaalisti ymmärräkään junakuvausta, näissä englishrussia.comin kuvissa on kyllä jotain. Nuo jos mitkä ovat sitä ehtaa itärautaa. 

(eihän tämä lentokonekuvausharrastus toisaalta yhtään sen "normaalimpaa" ole..  )

niksu99:
^ komeita kuvia 

mkallas:
Jotenkin epärealistinen fiilis noissa japanilaisjunissa kyllä tulee... tämä on Meitetsu Super Panoramasta:
[ Attachment not found - or removed ]

MikkO

Navigation

Up one level

Next page

Previous page