Vad är så speciellt med SB3?
thomashjelm:
Ni som har koll, varför är det så extremt bra att SB3 kommit ut? Det är inte så att det inte gått flyga online förut och har man velat gjordet smidigt så har alltid IVAO funnits och IVAO fungerar minst lika bra nu med
/T
fredrikosterlund:
Det här skrev jag i en annan tråd om SB3 på FSN:
Quote from: Fredrik Österlund on 25.03.05, 14:57
[...]
De största fördelarna med den nya programvaran är (förhoppningsvis) att det blir lättare för nya piloter att komma igång och att den nya programvaran är mer användarvänlig. Som det är nu så är det lite krångligt; man ska köra SBRelay, FS, SBHost, SB, AVC osv... Som jag har förstått det får man nu "all-in-one" med den nya programvaran (SB3) vilket är oerhört trevligt.
Jag tycker också att användargränssnittet i tidigare versioner av SB har varit ganska dåligt och hoppas därför att detta har gjorts om i den nya versionen.
thomashjelm:
Detta skrev jag tidigare i denna tråd
Quote from: Thomas Hjelm on 25.03.05, 15:04
Ni som har koll, varför är det så extremt bra att SB3 kommit ut? Det är inte så att det inte gått flyga online förut och har man velat gjordet smidigt så har alltid IVAO funnits och IVAO fungerar minst lika bra nu med
/T
fredrikosterlund:
Förstår inte riktigt vart du vill komma. Svaret på frågan fanns väl till viss del i den andra tråden, och därför klistrade jag in mitt svar där med tanke på att du kanske hade missat det.
Eller så anser du helt enkelt att jag har dålig koll, varför du poängterar att du vill ha åsikter från folk med bra koll...?
*förvirrad*
thomashjelm:
Du svarade på nått helt annat än jag frågade efter Du jämförde SB3 med SB2.3 men jag ville få fram att det man kan göra med SB3 har du kunnat göra på IVAO med IvAp länge
/T
Navigation