C.O.D

(1/7) > >>

woordi:
Laittelempa tässä hieman kuvatuksia call of duty ww2 sarjan pelistä. Hemmetin hienoa kamaa pelata toi peli. Pulssi pyörii 120-150 kieppeilä heh.

[ Attachment removed / expired ]

Ja omaaporukkaa saapuu

Mikä kone on muuten kysymyksessä. En itse saanut selvää.?

Hemmetinmoinen tappaminen alkaa. pakko vetää maihin muuten henki menee.

Tuonne IT:lle pitäs mennä tekemään loppu sen hommista

Jumalaton vinkuna kävi yllä .....

ja sit boom

Nyt jo lähellä ollaan hemmetinmoinen tulimyrsky tosta sakujen IT:stä lähtee

Ja hengissä vielä

motojuzzi:
Tuo on kyllä upea peli, ensimmäisen kerran pelatessani, kun eka sakujen MG alkoi paukuttaa, hyppäsin melkein tuoliltakin maihin..   Upea tunnelma varsinkin tuossa ekassa tehtävässä.

woordi:

Tuo on kyllä upea peli, ensimmäisen kerran pelatessani, kun eka sakujen MG alkoi paukuttaa, hyppäsin melkein tuoliltakin maihin..   Upea tunnelma varsinkin tuossa ekassa tehtävässä.

Koitetaanko Jussi multiplaynä joskus? Mulla on toi 1.5pätsillä. Niin ja jos muilla löytyy sama niin miks ei. Voisin kokeilla hostata

motojuzzi:

Koitetaanko Jussi multiplaynä joskus? Mulla on toi 1.5pätsillä. Niin ja jos muilla löytyy sama niin miks ei. Voisin kokeilla hostata

Täytyy päivittää itekin, mulla on ihan raakaversio. Mutta totta hitossa voisi kokeilla, mutta ensi keskiviikon jälkeen, sillon mulle koittaa vapaus...!

Rutilus:
Tuota tuli multiplayssa tahkottua vielä viime vuoden puolella.

Mutta jos sekaan sopii niin voisihan vanha pistää teille luun kurkkuun ja napin otsaan

Navigation

Up one level

Next page