kun vain paras kelpaa
Welmu:
Quote from: Esa Lehtismäki on 06.04.05, 18:07
Ei itse asia simu tuossa kauhean paljon paremmin pyöri kuin järkevässä kokoonpanossa. Kalliita ovat ne viimeiset pari fps:ää.
Joo, tosin tuossa taitaa eniten maksaa joku muu kuin, mikä parantaa koneen nopeutta.
Kotelollakin taitaa olla hintaa tonni, mutta ovatko kaiuttimet tai 45" näyttö ihan älyttömän hintaisia, kun yhteishinta on noin kova?
Muutenhan tuossa on vain normaalivalmistajien huipputuotteita, joilla on kyllä hintansa, mutta ei niillä minusta tuon hintaista konetta saa millään aikaiseksi tai sitten osat myyvä liike kyllä syyllistyy törkeään kiskontaan.
- Ville -
tigert:
Quote from: Esa Lehtismäki on 06.04.05, 18:07
Ei itse asia simu tuossa kauhean paljon paremmin pyöri kuin järkevässä kokoonpanossa. Kalliita ovat ne viimeiset pari fps:ää.
Mutta onko kukaan testannut moista? Saako tuolla tehtyä esim. neljän näytön leveää visuaalia? Kun noissa pci-e -korteissa on se linkitysmahdollisuus kai? Toimiiko se kunnolla?
//Tuomas
karik:
Quote from: Ville Elomaa on 07.04.05, 12:56
Kotelollakin taitaa olla hintaa tonni, mutta ovatko kaiuttimet tai 45" näyttö ihan älyttömän hintaisia, kun yhteishinta on noin kova?
Sharpin HDTV-ruutu maksaa noin 7500 euroa, Genelecit 520 euroa/kpl ja subbari 1400 euroa. Muusta en tiedä mutta noi ämyrit on ainakin hintansa arvoiset. Ja äkkiseltään ajateltuna ainoat tuotteet, jotka myös säilyttävät arvonsa vuosienkin saatossa.
Jukkis:
Quote from: Petri Koivisto on 06.04.05, 15:34
"Unelmamikro maksaa 21 764 euroa"
Just näiden MB:ssä viime vuosina yleistyneiden äärimmäisen pöljien, kalliiden laitteiden testien takia lopetin koko lehden tilauksen. Saas nähdä kauanko MB:n ikivekarat iloksensa ja turhaksi lehdentäytteeksi noita vuodesta toiseen samanlaisia juttujansa jaksavat tai saavat väännellä.
Vexi:
Taitaa moiset jutut minullekkin piisata.Enköhän sano tilauksen irti,en minä niistä kotiverkkojutuistakaan niin välitä.Samalla tavalla sain aikanaan tarpeekseni Tekniikan Maailman autotesteistä,joissa alettiin arvostelemaan auton käyttöarvoa kaljakorimitalla.Jos mahtu kymmenen koppaa takaronttiin niin sai kymmenen pistettä ja kait papukaijamerkin.Netti on nykyään se paras tietolähde ATK-alalla ja samalla harjaantuu kielitaito.
Vexi
Navigation