Käytkö Lidl myymälöissä?

(1/50) > >>

Xilex81:
Tällainen thredi tällä kertaa, eli käyttekö usein Lidl:ssä, ku se on halpaa? Itse ostan vain jotain suklaata tai kahvileipää sieltä kun tekee mieli, mutta en muuta. Kummia juttuja kuulee muuten noista Lidl:in säännöistä, joita työntekijöiden pitää noudattaa. Esim. tietty askelmäärä päivässä, liian hidas työnteko=saat varoituksen/potkut, naistyöntekijällä kuukautiset=erillinen päähine, autosi tutkitaan aamulla parkkipaikalla.... Siis melko sakemannitouhua  

puovo:
En käy usein mutta ostan välillä jotain makeisia tai juomia sieltä mutta en muuta.

PsykoOps:
Itse kävin kerran kun melkein aseella pakotettiin, enkä penniäkään pistänyt itse sinne. Äiti sen sijaan väen väkisellä osti minulle 2 pakettia kahvia ja vessapaperia ja kadun sitä päivää vieläkin.  

Lonkka:
Moi!

Käyn ostamassa pakasteita silloin tällöin!Nuo mainitsemasi jutut ovat kyllä suurimmalta osalta urbaania legendaa

Se kyllä on totta että noissa teutoonien firmoissa(Lidl,Bauhaus)on aika tiukka ote mutta tuo lakki jos on......Tuskin uskot itsekkään.Bauhaus on siinä mielessä tuttu että meiltä myydään paljon tavaraa sinne ja tarkkoja ovat esim. papereiden että toimitusaikojen suhteen!!

Harri

lammas:
Mitä nyt joskus ohi kuljen. Kerran kävin ihan sisällä asti, enkä ole ajatellut mennä uudelleen. Jotain sieltä ostettuja sokerilitkuja olen juonut, eikä ne kauheasti eroa muista juomista. Samaa sokerilitkua ne kaikki on.

Navigation

Up one level

Next page