Käytkö Lidl myymälöissä?

<< < (21/50) > >>

Jufernaut:
Quote

Tuli tänään käytyä ostamassa pakkanen täyteen kebablihaa sekä tietenkin gyroslihaa. Niin joo, tietenkin myös jäätelöä tuli muutama paketti hankittua.

Gyrosliha oli ennen hyvää mutta nykyään siellä paketissa on
melkein pelkkiä rasvakokkareita ja lihasta aikalailla pulaa.

Jufernaut:
Pian saa tontilta bensaakin:
http://www.taloussanomat.fi/etusivu/4705721.asp

PeteL:
Quote

--klik--
Maksupäätteen käyttö oli pikkasen kalliimpaa + vielä
laitteen hankinta. Luottokorteissa kustannus oli sitten
ihan järjetön.
---klik---


Kyllähän tuohon maksujen vastaanottamiseen menee rahaa kiitettävästi, etenkin jos keskiostos on pieni. Rahaa ovat käsi ojossa pyytämässä ainakin:

- Maksupääte 500 - 600 eur + ylläpitosopimukset (100 eur/v) +huoltosopimukset (>100eur/v), ADSL-versioissa on hinnassa ADSL-lisää...
- Puhelin tai ADSL-linja, perusmaksu
- Modeemi-versiossa normaalit puhelumaksut aina varmennettaessa ja tilitettäessä
- Maksut PATU-tunnuksista, taitavat olla myös kuukausiveloitteisia
- Luottokunnan kauppiasprovisiot

- Ja muistaakseni vielä pankkikin ottaa tilityksistä oman maksuliikennetapahtumamaksun, joka ei ollut edellämainituista suinkaan pienin.

Toisin sanoen. Mitä pienempi ostos - sitä suuremmat suhteelliset kulut.

Kalleinta on otta vastaan EU:n ulkopuolelta tulleiden luottokorttimaksuja.

Mun mielestä olen nähnyt joissain kioskeissa lappuja, joissa on sanottu "alle 5 euron korttiostoksesta perimme 1eur lisän" Tanskassahan kauppiaat siirsivät joku vuosi sitten korttimaksujen kulut suoraan asiakkaille, siitäkös häly syntyi. Taisivat joutua perumaan ajatuksen.

Jufernaut:
Lidlin myymästä argentiinalaisesta kanipannusta on löytynyt salmonellaa.
Saa palauttaa kauppaan jos pystyy todistamaan ostaneensa sen sieltä.

luotoja:
Kyllä sen pitäisi riittää todisteeksi, että on ainut ketju joka sitä myy suomessa ja varsinkin kun on niin ketjuperäinen kauppa. Mitäköhän kuluttaja-asiamies tohon palautusehtoon sanoisi.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page