Käytkö Lidl myymälöissä?

<< < (29/50) > >>

Jufernaut:

Mielestäni Lidl nimikkeenä "halpakauppa" ei enää pidä paikkaansa. Hinnat ovat jo samaa luokkaa kuin muissa "valkoisen ihmisen" kaupoissa, kun ostoksia tehdessä on nykyään verrannut hintoja. Harmi myös, että tiettyjä tuotteita ei myydä enää, esim. tortellinit ja puukoteloinen camembert juusto jotka oikeasti olivat hyvänmakuisia. Vissiin ne hyvät pepperonitkin lopetetaan, ani harvoin niitäkään hyllyllä näkee. Täytyy ostaa aina 3 purkkia kerralla. Elämä ilman pepperoneja = 

Siellä pitää tietää mita kannattaa ostaa. Varsinkin merkkitavara monesti
kalliimpaa kuin suomalaisissa kaupoissa mutta vastaavia tuotteita niiden
omalla merkilla taas saa halvalla.

Ja mitä isommalla hyllynreunassa lukee TÄMÄ ON HALPA
niin sitä kalliimpaa se monesti on 

_Samuli:

Lidlin nykyinen kassa
sopii sellaisiin maihin joissa on pakkauspalvelu eli siellä hihnan päässä
joku pakkaa asiakkaan puolesta kamat kasseihin.

Jos Saksassa on tuollainen palvelu yleistä, että asiakkaan kassit pakataan, niin se selittääkin jo aika paljon.

PS. Sen kyllä olenkin jo kuullut, että ainakin Reeperbahnilla on palveluita joissa asiakkaan kassit tyhjätään.

MikaelT:

Eli jos sama jauheliha maksaa noin 30 % enemmän S-marketissa se on laadukkaampaa kuin sama tuote halvempana Lidlissä...

Ei, ei ole laadukkaampaa se. Nyt kun otit esimerkiksi lihatuotteet, niin mieluummin ostan kaupan lihatiskiltä paistia, kuin valmiiksi pakatussa pakkauksessa, jossa liha on saanut muhia suojakaasussa. Erityisesti mainitsemassasi jauhelihassa huomaa suuria laatueroja valmispakatuiden ja kaupassa jauhetuiden välillä.

doggie2:

Kerran olen käynyt Hitlerin Siwassa, enkä toista kertaa taida käydä. Ei ollut jotenkin minun juttu. Esim. lämpimässä säilytettävät, suojakaasuun pakatut maitotuotteet (jugurtit jne) ei oikein houkuttele... Ja olut on pissiä, vaikka halvalla saakin...

Onko tuo sama kuin Natsi Siwa ?

Olen käynyt samoin Aldissa...halpaketjuja Saksassa.

Olen ostanut suomalaista maitoa sieltä...ettei pääse happanemaan ja pari bisseä sekä bratwursteja...... ja vaimoke ostaa tummaa suklaata ja jogurttia.

USAF FAN:
Ite tulee käytyy lidl:issä käytyy 2-3 kertaa kuukaudessa lähinnä halvan limun ja sipsien, karkkien ja salamin takia.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page