Käytkö Lidl myymälöissä?

<< < (41/50) > >>

tare:

Monelle näyttää olevan bonuskortit ongelma. Jos ne ovat niin vastenmielisiä ja aiheuttaa päänsärkyä, niin onko niitä pakko sitten käyttää niissä kahdessa ketjussa ja näin aiheuttaa itselleen ongelmia?

Minulla on kaikki mahdolliset bonuskortit. Mitä ongelmia bonuskorteista voi tulla? Toistaiseksi ainut ongelma on liian kulunut Hesburgerin kortti  .  Se on jopa ohentunut huolestuttavasti!

juksii:

Minulla on kaikki mahdolliset bonuskortit. Mitä ongelmia bonuskorteista voi tulla? Toistaiseksi ainut ongelma on liian kulunut Hesburgerin kortti  .  Se on jopa ohentunut huolestuttavasti!

Mies joka hakee nettisurffailuunsa turvallisuuden tunnetta yksityisessä tilassa surffaamisesta ei ole millään tavalla huolestunut siitä, mitä ja kuinka paljoan tietoa bonuskortin kautta kaupat saavat meistä?

AYFF:

yksityisessä tilassa

Mikä ja missä on tämä mainittu yksityinen tila? 

Vili:

Mies joka hakee nettisurffailuunsa turvallisuuden tunnetta yksityisessä tilassa surffaamisesta ei ole millään tavalla huolestunut siitä, mitä ja kuinka paljoan tietoa bonuskortin kautta kaupat saavat meistä?

Joo hassua. Kävimme kerran IKEA:ssa. Maksoin ostokset pankkikortilla ja käytin myös IKEA:n omaa kanta-asiakaskorttia (mikä sen nimi lieneekään). Ajeltiin kotiin autolla, ja PAM! Tekstiviesti kertoo, että käymässämme IKEA:ssa on hurjia alennuksia.

Sattumaa?

juksii:

Mikä ja missä on tämä mainittu yksityinen tila? 

Minulla ainakin löytyy selaimesta. Tarkoittaa siis tilaa jossa selain ei tallenna mm. evästeitä.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page