Käytkö Lidl myymälöissä?

<< < (13/50) > >>

ilkkapo:

Pisti pahasti silmään tuo...

Jos tuo olisi totta niin mikä mahtaisi olla päähineen merkitys?  

Silloin tietää, että ko. naisella on pipo kireällä!?

Finski:
Kyllä tulee aina silloin tällöin käytyä. Palveluhan noissa on ihan perseestä, mutta kyllä sieltä mun makuun tuotteita löytyy. Juomat siellä on selkeästi halvempia, eikä ollenkaan pahan makuisia.

lento:
Tuleehan tuolla välillä käytyä, kun se rakennettiin jopa Poriin tossa vähän aika sitten .

jehu:
Kävin tänään ensimmäistä kertaa elämässä Lidlissä, vaikka kuljen siitä joka päivä koulumatkalla ohi, niin ajattelin nyt pysähtyä tämän threadin innoittamana sinne.
Enpähän mene enää toiste. Ei sieltä oikein löytynyt mitään ostamisen arvoista. Piti virvoitusjuomaa käydä ostamassa, mutta kaikki juomat myydään kuuden pullon pakkauksissa, joten ei siitä mitään tule. Ostin lopulta pari pientä suklaalevyä, jotka maksoivat 39 senttiä kpl ja ihan hyviä kuitenkin ovat.

teemuv:

Enpähän mene enää toiste.

No minä sitten olen taas tämän threadin innoittamana ruvennut käymään Lidl:ssä. Ostelen pääasiassa tavaraa pakastimeen, pyttipannua, kebablihaa, pizza, lihaa(paneroituja pihvejä, kanaa) yms...
Ja mielestäni siellä on lisäksi varsin hyvä valikoima mehuja, vähän vaihtelua perinteiseen juissi-linjaan...

Ihan positiivisia kokemuksia kaupasta, tietty voisihan siinä heti kassan jälkeenkin ne tavarat pakata, mutta käyhän se Lidl:nkin tyyliin...

Navigation

Up one level

Next page

Previous page