millainen on äänentoistojärjestelmäsi?
Jaketus:
Mulla on 2 äänikorttia:
Äänikortti 1(main): Logitechin Z-640 kajarit (5.1), eli keski- etu- ja takakaijarit + subwoofer. Aivan mainiot kajarit! ja siihen äänikorttiin on myös kytkettynä mikki
Äänikortti 2(radio): Kuulokkeet + mic, hoidan sillä kaiken radio likenteen, niin ei tarvitse kuunnella toisten puhetta jos ei haluu, riittää kun nappaa kuulokkeet päästä.
Dean0:
Useimmiten käytössä Musical fidelity X-can V3 + Grado SR-80, stereovahvistin ja kaiuttimetkin löytyvät mutta käyttö on jäänyt kuulokkeiden hankinnan jälkeen vähälle.
AriV:
Suurimmaksi osaksi käytän kuulokkeita beyerdynamic DT 990 ja jos haluaa muutkin kuunnella niin yamaha A720 vahvistin työntää tehoa cradient 1.3 kaiuttimiin.
teemuv:
Koneessa on kohtuullisen laadukkaat Yamahan kaiuttimet sekä subwoofer. Ihan tyytyväinen olen noihin ollut, ikää niillä on jo, ostin vuonna 1996...and still kicking...
Pitää hankkia uudet kunhan saan tuon simupisteeni vaan muuten kohdilleen ja nämä vanhat jäävät vaimon käyttöön.
Olen liikkeissä käynyt kuuntelemassa uusia, mutta aika heikkoja esityksiä ovat olleet järkevässä hintaluokassa.(<100e).
AnttiH:
Tuollaiset 80-luvun laadukkaat äänentoistovehkeet löytyy, eli vahvistin ja pari varsin jyhkeän kokoista kaiutinta. Joskus tosin tulee kuunneltua myös näillä läppärin integroiduilla kaiuttimilla, kun ei jaksa käynnistää tuota toista konetta musiikin kuuntelun takia . Niiden äänenlaatu ei kylläkään päätä huimaa.
Myös kuulokkeita tulee satunnaisesti käyteltyä.
Navigation