Millä vehkeellä kommunikoit?

(1/111) > >>

avrorj85:
Eli tuli mieleeni, en tiedä onko ollut jutuissa aikaisemmin, millä telefoonilla suoritat yhteydenottosi...?

Tämä koskee itseäni siksi, että olen näiden luurien suurkuluttaja. Parin kolmen kuukauden välein vaihtuu malli..ja joskus myös merkki.

Kysynkin samalla kuinka usein sinä vaihdat puhelinta?

Viimeisimmät luurini: Nokia9210i, Samsung p510, Nokia 6610i, Nokia 6600, Nokia 3510i, Nokia 7650

Nuo on tulleet ja menneet reilun vuoden sisällä.

Nimim. Olenkohan täysin normaali... ?

JH:
Vaihdan puhelinta silloin kun sille on tarvetta. Nykyisin minulla on 6310i (ollut jo 2,5 vuotta), eikä uudet puhelimet pysty tarjoamaan mitään mullistavaa. Ostin PDA:n pari kuukautta sitten ja siinä on ominaisuuksia paljon enemmän kuin missään puhelimessa...

Saanko kysyä miksi vaihdat puhelinta noin usein (maksatko luurisi itse)?

jehu:
Tällä hetkellä omistan Nokia 7250:n.

Puhelin vaihtuu silloin kun joku perheenjäsenistä ostaa uuden (saan silloin vanhan). Vähän aikaa sitten oli Nokia 3210 käytössä n. 5 vuotta ja hyvin toimi.

avrorj85:
Kysy pois vain..Olen kai jokseenkin kokeilunhaluinen ja kiinnostunut uudesta tekniikasta. Etsin sitä oikeaa??  

Toki maksan puhelimeni itse, niihin ne "ylimääräiset ja löysät " rahat sitten hukkuukin.

Flegu:
Sarjassamme "huippukiinnostavaa tietoa" seuraa omistamani matkapuhelimet vuosilukujen kera:

1994-1996 Joku Ascom (NMT)
1996-1999 Joku Panasonic
1999-2000 Nokia 5110
2000-2002 Nokia 3210
2002-2004 Siemens C45
2004-         Siemens A55

Matkapuhelintekniikasta en jaksa innostua ja ainoa minulle hyödyllinen tekninen edistysaskel tuosta Panasonicista tähän päivään on herätyskellon ilmestyminen matkapuhelimeen.

Navigation

Up one level

Next page