FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
26.09.17, 16:14

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Muut aiheet
| |-+  Vapaa keskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Menopelinne
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 112 Reply Print
Author Topic: Menopelinne  (Read 491756 times)
55-HO
Former member
Re: Menopelinne
« Reply #1060 on: 13.10.09, 17:03 »

Det bästa åkdon  thmbup

Eikös Ahtisaarellakin ollut jollain valtiovierailulla tuollaiset "laageri"- kulkineet ... Grin  ja laastari  Grin Grin?

Risto
Olle Sälgmark

Date Registered: 12.06.07

« Reply #1061 on: 13.10.09, 17:22 »

Eikös Ahtisaarellakin ollut jollain valtiovierailulla tuollaiset "laageri"- kulkineet ... Grin  ja laastari  Grin Grin?

Risto

Joo,Ahti oli ilosella päällä...... Tongue

salgmark miuku telia.com
Orvo Välilä

Date Registered: 24.10.05

« Reply #1062 on: 13.10.09, 17:25 »

Not so serious, Sam - just kidding !

Arvostan tarkkasilmäisyyttäsi ! Varsinkin takaviistosta ao. kulkupeliä katsottuna ei kuitenkaan voi välttyä ajatukselta, mikä on ollut suunnittelijan inspiraation lähde takaosastoa ja varsinkin valoja suunnitellessa eli vanha kunnon 404. Edestä katsottuna vaikuttaa kuin suunnittelija olisi saanut ilmestyksen loppuajan DS-Citikasta ja siirtänyt sen mielestään piirustuspöydälle ja sitä kautta tuotantoon. Kaikkea se ranskalaisten punaviinin kittaaminen saakin aikaiseksi - siirtää nyt autoklassikkojen piirteitä kaksipyöräiseen - tai toinen vaihtoehto on, että olen itse assosiaatioineni jonkin asteisen lääkityksen tarpeessa  Wink

Juuei mitenkään vakavasti..... mutta ihan selvästi oli jätetty koukku niin totesin että I'll bite  Wink
Samalla hahmottunee mainittu yhdennäköisyys josko esmes vaikka nuoremmat lukijat ei sattuisi muistamaan että minkäsnäköinen se quatre-cent-quatre oikein olikaan

On monenlaista assosiaatiota juu ja ihan selkeä punaviinin vaikutus aistittavissa. Onko se sitten kohteessa vai kuvaajassa, jätän raadin arvioitavaksi  Cool

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Arguing with a pilot is like wrestling with a pig in the mud. After a while you begin to think the pig likes it.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
rsuomi
Former member
« Reply #1063 on: 13.10.09, 17:41 »

Voi kiesus Smiley Kai me ollaan aina pikkupoikia, mitä noi naiset  aina väittää!!!  Smiley

terv. risto
Jani Nissi

Date Registered: 07.03.05

« Reply #1064 on: 13.10.09, 18:24 »

Kylhä se vähä pipariks menee ku naine ajaa kolmion takaa suoraa etee ja ite pamautan sitä 50kmh suoraa kylkee.  Undecided

No lunarirahoil uus mopo sit.
Sulla kävi tsägä ettei auto tullut kylkeen. Meneepi mukavasti jalka hileiksi, kun puristuu auton ja mopon rungon väliin. Skootterin kanssa ei välttämättä, kun jalat on siellä "keskitilassa".

Boris Grahn

Date Registered: 14.03.08

« Reply #1065 on: 13.10.09, 20:04 »

Risto

Lakeerikengät mulla on erikseen smokkipippaloihin. NUO on ihan "no smoking" kengät. Ja kuten kaikki huomasivat, sekoitin hieman kieliä. Smokinghan on angloksi dinner jacket ta ison veden takana myös tuxedo.

Business as usual is not enough and kills you in the long run!
Juha Lampi

Date Registered: 10.10.07

« Reply #1066 on: 13.10.09, 20:18 »

...eikä "morning coat" todellakaan ole aamutakki Grin

Ajettuani loppuun wanhan kunnon Citikkani olen ollut omistamatta menopeliä. Tosin olen toistaiseksi voinut nauttia iskävainaan Dethleffs Forteron kuljetus- ja majoituspalveluista thmbup
Mikko Maliniemi
Nik Kammiomieli
Moderator

Date Registered: 05.07.01

« Reply #1067 on: 13.10.09, 20:22 »

Joko monokeskustelu on käyty?  Embarrassed

Entinen hiihtäjä, nykyisin raitis

My photos on Airliners.net
Mikko Maliniemi
Nik Kammiomieli
Moderator

Date Registered: 05.07.01

« Reply #1068 on: 14.10.09, 06:24 »

Jos tämä olis Diili niin Hjallis sanoisi, että sä olet jukolauta moderaattori, ei sun tartte häpeissäs kysellä käyttäjiltä mitään, senkus annat deleten heilua!

Luojan kiitos mä en olekkaan mikään leuaton mies.  Tongue Kyseessä oli nyt kuitenkin vain harmitonta vitsailua ukkojen kesken, mutta kun tässä ei nyt varsinaisesti vielä ehditty hirveän pitkälle ketjua sotkea ohi aiheen, niin en nähnyt tarpeelliseksi ruveta säätämään vielä pientä huomautusta enempää. Deleten painaminen kaikessa hiljaisuudessa olisi ollut toki helpoin ratkaisu, mutta jos huomautus tässä tapauksessa menee perille ja offtopic loppuu, se on silloin tehnyt tehtävänsä. Mikäli ei lopu, mietitään sitten toimia uudestaan...

Entinen hiihtäjä, nykyisin raitis

My photos on Airliners.net
Roni Vasarainen

Date Registered: 19.12.08

« Reply #1069 on: 14.10.09, 08:07 »

Sulla kävi tsägä ettei auto tullut kylkeen. Meneepi mukavasti jalka hileiksi, kun puristuu auton ja mopon rungon väliin. Skootterin kanssa ei välttämättä, kun jalat on siellä "keskitilassa".
Onneks noin ettei jäänyt auton väliin. Onneks oli kypärä ja MP-Asun takki ja hanskat nii ei tullu ku lievä nyrjähdys niskaan ja vasempaan käteen karmee jomotus 2p ja oikee polveen asvaltti ihottumaa.

3770K 4.6Ghz | PH-TC14PE | Z77X-UD3H | 1600Mhz 8Gb | R9 280X DCII | Corsair HX 520 | Fractal Define R3 BP | Intel 520 180Gb |
Cathy Tiainen

Date Registered: 01.02.05

« Reply #1070 on: 16.10.09, 16:14 »

Olisit ostanut valkoisen Mondeon...sellaisella kun ajaa rampista kehä kolmoselle on hauska katsoa kun jarruvalot välkkyy  Grin

Ha Ha Ha. Nyt ymmärtää toinen kuljettajan ajatus...... Minun vanha Ford tehdä sama reaktio hämärä aikana ja tämä eri väri..... Tongue

Aidosti Poliisiauto olla 2 isoa mies.... ei pieni tyttö Grin)

Cathy

Noraneko
rainer
Former member
« Reply #1071 on: 27.10.09, 17:15 »

Sopiskohan tää tänne. Kun mua vähän jurppii ja sanovat, että kun voi jollekin kertoa,
niin se aina helpottaa. Niin mulla on oma auto Golf Highline tsi + dsg automaatti 5000 km ajettu, hyvä auto.
Kolmisen viikkoa sitten vuorkasin auton Munchenin kentältä ja olin varannut automaattivaihteistolla olevan.
Tiskillä kaunis neitokainen sanoo, että meillä ei nyt ole sen luokan automaattia, minkä olin varannut, mutta
saatte ylemmän luokan auton samaan hintaan ja auto on Audi A4 2.0 diesel automaatilla. Näin jälkeenpäin
tuossa olis pitänyt sanoa, että kiitos jokin vanha natiseva Lada kelpaa ihan hyvin. Siis mulle tuli ongelma.
Ajelin Saksan ja Itävallan teitä, kuuntelin klassista musiikkia ilman rengasmelua ja pikku hiljaa oma Golf alkoi
tuntua vaatimattomalta. Suomeen palattuani vielä muistin, että Arttu oli täällä joskus kertonut ajelevansa
hiljaisella Audilla klassista kuunnellen, siis kyllä nyt käyp katteeks. Ja jurppii tuo Artun autokin.
Jos en pääse tästä yli, niin täytyy kai käydä Audikaupassa tai bemarikaupassa ja ostaa sellainen auto,
että Arttua alkaa jurppimaan, sittenpä tietää miltä se tuntuu.
Jos Arttu luet tämän, niin varaudu siihen, että liikenteessä nähdään. . .
Mikko Pietarinen

Date Registered: 04.05.09

« Reply #1072 on: 27.10.09, 17:22 »

Sopiskohan tää tänne. Kun mua vähän jurppii ja sanovat,  että auttaa kun voi jollekin kertoa, niin se aina helpottaa.     - clip -      
Jos Arttu luet tämän, niin varaudu siihen, että liikenteessä nähdään. . .

Grin thmbup

(Näemmä tuplahymiö vastaukseksi ei riitä, menisköhän nytten..)
Roni Vasarainen

« Reply #1073 on: 30.10.09, 22:27 »

Tässähän tää uus menopeli

[ attachment removed ]

3770K 4.6Ghz | PH-TC14PE | Z77X-UD3H | 1600Mhz 8Gb | R9 280X DCII | Corsair HX 520 | Fractal Define R3 BP | Intel 520 180Gb |
Tuomas Tuppurainen

Date Registered: 06.01.08

« Reply #1074 on: 31.10.09, 13:16 »

Tässäpä on meidän uusin peli.  Smiley

[ attachment removed ]

Vähän olin ahdas paikka tuolla autotallissa kuvata, enkä jaksanut kylpytakissa tuonne pakkaseenkaan mennä nii parempia kuvia ehkä myöhemmin.
Roni Vasarainen

« Reply #1075 on: 31.10.09, 15:48 »

Tässäpä on meidän uusin peli.  Smiley

Vähän olin ahdas paikka tuolla autotallissa kuvata, enkä jaksanut kylpytakissa tuonne pakkaseenkaan mennä nii parempia kuvia ehkä myöhemmin.

Lähetkö Tuomas viivoille?  Grin

Tuomas Tuppurainen

Date Registered: 06.01.08

« Reply #1076 on: 31.10.09, 16:35 »

pitää oottaa korttia vielä vajaa 3 kk. Ajatko sinä 600 km tänne Kajaaniin vai minä sinne Vantaalle? Kyllähän se muuten kävis  Grin
Roni Vasarainen

« Reply #1077 on: 31.10.09, 19:27 »

pitää oottaa korttia vielä vajaa 3 kk. Ajatko sinä 600 km tänne Kajaaniin vai minä sinne Vantaalle? Kyllähän se muuten kävis  Grin

Nojoo on siinä vähän köröttelemistä joten antaapa olla  Grin Grin

Arne Wallen

Date Registered: 23.08.06

« Reply #1078 on: 31.10.09, 20:32 »

Tommottosella.

[ attachment removed / expired ]

2f.1  Muistattehan Sir Thomas Sopwith.Olen lihaa syövä hetero, ja ylpeä siitä.
Rangerit kunniaan.
Petri Koivisto

Date Registered: 21.07.04

« Reply #1079 on: 31.10.09, 20:32 »

Mä voin lähtee Tongue
Pages: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 112 Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1