Menopelinne

<< < (25/450) > >>

irakviper:

Kannattaa vaimoa varottaa varmaan sitten jos se vetäsee hätäjarrutuksen siitä   Vaimo ettii jotain radion on/off nappia ja painaakin siitä vahingossa.

Tuokin on huomioitu, nappula on kojelaudan vasemmassa reunassa...tosin ei se paljoa auta sitten kun se päivä koittaa että vaimo saa ajaa(ei muuten ihan heti tapahdu )

juice:

Ehkä on ihan hyvä minulle, ettei saa kässäreitä aikaiseksi

HEHEHE, mitenköhän tästä tuli mieleen se sun rengasremontti sillä... olikohan joku Ooppeli... Omega kenties?

irakviper:

HEHEHE, mitenköhän tästä tuli mieleen se sun rengasremontti sillä... olikohan joku Ooppeli... Omega kenties?

Juu, Omegalla kässärikäännös Jämsän poliisilaitoksen edessä, nätistä päin jalkakäytävän reunusta ja molemmat renkaat pois vanteilta :-X

motojuzzi:

Eli paskatissa on sähköinen käsijarru, joka toimii painonapista, ja jos nappia painaa kun vauhtia on yli 7km/h auto suorittaa hätäjarrutuksen ja nakkaa hätävilkut päälle Pois tuo kässäri lähtee automaattisesti liikkeelle lähtiessä.

Jotenkin on semmonen olo, että itse en haluaisi tuommosta systeemiä, jos se ei toimikaan tai toimii väärään aikaan.. Sillon alkaa mennä elämä epämukavaksi, kun laitteet alkaa olla käyttäjää viisaampia.  

irakviper:

Jotenkin on semmonen olo, että itse en haluaisi tuommosta systeemiä, jos se ei toimikaan tai toimii väärään aikaan.. Sillon alkaa mennä elämä epämukavaksi, kun laitteet alkaa olla käyttäjää viisaampia.  

Onhan sitä vaihtoehtokin, pikkuhiljaa siirtyy harrastamaan museoautoilua

Navigation

Up one level

Next page

Previous page