FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
21.09.17, 17:44

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Muut aiheet
| |-+  Vapaa keskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Menopelinne
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 112 Reply Print
Author Topic: Menopelinne  (Read 491179 times)
Olle Sälgmark

Date Registered: 12.06.07

Re: Menopelinne
« Reply #1200 on: 21.10.10, 20:13 »

Toinen vähmmän mairitteleva lempinimi Käkkylällä oli Pimp Mobile. Täytyy ( kyllä, todellakin täytyy ) sanoa että tuohon Ollen bordellinpunaisella sisustuksella varustettuun maantielaivaan se kyllä käy vielä paremmin......  Grin

No nyt selvisi miksi valitsin tämän.. Grin

salgmark miuku telia.com
Orvo Välilä

Date Registered: 24.10.05

« Reply #1201 on: 22.10.10, 15:34 »

No nyt selvisi miksi valitsin tämän.. Grin

Nappappas vielä Olle sieltä konehuoneesta kuva että nähdään onko se :

a) yhtä bordellinpunainen ja plyyshillä päällystetty
b) Etu- vai takavetoinen. Minä muistelisin Pekan tavoin että taka-

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Arguing with a pilot is like wrestling with a pig in the mud. After a while you begin to think the pig likes it.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jari Ahonen

Date Registered: 14.09.10

« Reply #1202 on: 22.10.10, 15:35 »

Tuota noin, oliko Iso-Frank sittenkään väärässä? Eikös nuo etuvetolaivat olleet GM-Leirin erikoisuuksia, kuten Oldsmobile Tornado ja Cadillac Eldorado. Hoppatallin Lincolnin Mark-sarja taas jakoi tekniikkansa hyvin pitkälle mm. Fordin Thunderbirdin kanssa ja tähän konstruktioon taisi kuulua ihan perinteinen keppiveto.
Rohkenen väittää vastaan, mutta voin myös tunnustaa olleeni väärässä Smiley Täytyypä tonkia nettiä, mutta muistaakseni Mobilistissa tai Klassikossa oli suht äskettäin juttu ko. härpättimestä, mutta se lehti on tietysti mökillä...

Työautoni on Transit, mutta muuten olen suht terve...
Olle Sälgmark

« Reply #1203 on: 22.10.10, 15:46 »

Rohkenen väittää vastaan, mutta voin myös tunnustaa olleeni väärässä Smiley Täytyypä tonkia nettiä, mutta muistaakseni Mobilistissa tai Klassikossa oli suht äskettäin juttu ko. härpättimestä, mutta se lehti on tietysti mökillä...

Kysy Ristolta kunhan se herää. laugh

Mun aluksessa suti ainakin takapyörät lumessa tänään,on toki Mark V. Papereissa lukee RWD.

salgmark miuku telia.com
Olle Sälgmark

« Reply #1204 on: 22.10.10, 15:50 »

Nappappas vielä Olle sieltä konehuoneesta kuva että nähdään onko se :

a) yhtä bordellinpunainen ja plyyshillä päällystetty
b) Etu- vai takavetoinen. Minä muistelisin Pekan tavoin että taka-

On niin likainen/pölyhinen että täytyy pestä ensin.

Ei etupyörät saa vetää tälläisissa aluksissa. Roll Eyes

salgmark miuku telia.com
Orvo Välilä

« Reply #1205 on: 22.10.10, 15:52 »

Kysy Ristolta kunhan se herää. laugh

Mun aluksessa suti ainakin takapyörät lumessa tänään,on toki Mark V. Papereissa lukee RWD.

Ront Wheel Drive  Grin

Selvisihän tuokin

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Arguing with a pilot is like wrestling with a pig in the mud. After a while you begin to think the pig likes it.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pekka Kaljunen

Date Registered: 23.04.09

« Reply #1206 on: 22.10.10, 15:55 »

Rohkenen väittää vastaan, mutta voin myös tunnustaa olleeni väärässä.
http://www.youtube.com/watch?v=GbmzY6VEvio
Liekö käsijarru jumissa kun noin työntää savua takalokareiden alta...... Tongue
Jari Ahonen

« Reply #1207 on: 22.10.10, 15:56 »

Joo, kyllä se takavetoinen on. Muistin väärin Embarrassed

Olle Sälgmark

« Reply #1208 on: 22.10.10, 16:13 »

Joo, kyllä se takavetoinen on. Muistin väärin Embarrassed

Nono.

Jos sllä ajaa aina takaperin,on kokemuksia,on takäpää rontti,silloinhan sitä voisi kutsua ehkä etuvetoiseksi.   Grin

salgmark miuku telia.com
Jari Ahonen

« Reply #1209 on: 22.10.10, 16:25 »

Näin on, Olle Smiley ja kilometritkin vähenee mittarista kun ajelee takapuskuri edellä... vai väheneekö? Siinäpä seuraava kysymys.

Olle Sälgmark

« Reply #1210 on: 22.10.10, 16:27 »

Näin on, Olle Smiley ja kilometritkin vähenee mittarista kun ajelee takapuskuri edellä... vai väheneekö? Siinäpä seuraava kysymys.

Joistakin vanhemmista vähenee,uudemmista ei on vastaus.

salgmark miuku telia.com
Jari Ahonen

« Reply #1211 on: 22.10.10, 17:29 »

Aikoinaan rullattiin sähköporalla kilometrejä pois, mutta se siitä. Oma harrastepeli on Peugeot 505 Gti automaatti -85, ja potkii takaa Smiley

Antti Laukkanen

Date Registered: 11.11.03

« Reply #1212 on: 22.10.10, 18:35 »

Ja Cannonin Frankki kans, tosin Mark nelosella  Grin

Itse asiassa Cannonin Frankilla oli Mk III. Se oli sikäli rehellinen peli, että siinä oli vielä semmoinen vähän moottoria muistuttava 460 cid Fordsoni nokalla.  Tongue Ja Frankki sopii muutenkin ilmailufoorumille, koska oli tosielämässä WWII -hävittäjälentäjä ja US Air Forcen kapteeni.

-A-

Fournier pilots of the world - unite!
Orvo Välilä

« Reply #1213 on: 22.10.10, 20:40 »

Itse asiassa Cannonin Frankilla oli Mk III. Se oli sikäli rehellinen peli, että siinä oli vielä semmoinen vähän moottoria muistuttava 460 cid Fordsoni nokalla.  Tongue Ja Frankki sopii muutenkin ilmailufoorumille, koska oli tosielämässä WWII -hävittäjälentäjä ja US Air Forcen kapteeni.

-A-

Joo

Ja jäi Suomessa vieraillessaan PIK-20 koneeseen jumiin. Oisko päässyt käymään niin että olisi koneet kutistuneet sitten USAF aikojen?  Embarrassed

55-HO
Former member
« Reply #1214 on: 23.10.10, 09:01 »

Nätti peli Ollella  thmbup  =    http://www.youtube.com/watch?v=R08_KvPXcys   laugh

Muisti näköjään tekee tepposet, olisin voinut vaikka tosissani väittää, että Cannonin alla (ainakin) jossain jaksossa oli oopperaikkunallinen, eli Mark IV  Embarrassed
Pekka Kaljunen

Date Registered: 23.04.09

« Reply #1215 on: 23.10.10, 09:15 »

Muisti näköjään tekee tepposet, olisin voinut vaikka tosissani väittää, että Cannonin alla (ainakin) jossain jaksossa oli oopperaikkunallinen, eli Mark IV 
Kyllä se muuten ajoi nelosella.
55-HO
Former member
« Reply #1216 on: 23.10.10, 09:37 »

Kyllä se muuten ajoi nelosella.

Oli tuo Antin viesti senverran syvällä rintaäänellä kirjoitettu, että aloin epäillä muistiani  Roll Eyes
Ja Orvokin vielä myötäili, että "Joo"  Tongue
Orvo Välilä

« Reply #1217 on: 23.10.10, 14:09 »

Aikoinaan rullattiin sähköporalla kilometrejä pois, mutta se siitä. Oma harrastepeli on Peugeot 505 Gti automaatti -85, ja potkii takaa Smiley

Peugeot 604 GTI odottelee tallissa Suomessa sitä päivää että kerkeis kunnostamaan ja laittelemaan nätiksi. Viimeinen koskaan suomeen tuotu 604 muuten. Sarjanro VF3604A66G6665187 ( heh muistinpas vielä ).

Oli tuo Antin viesti senverran syvällä rintaäänellä kirjoitettu, että aloin epäillä muistiani  Roll Eyes
Ja Orvokin vielä myötäili, että "Joo"  Tongue

Emmää siitä nelosesta mittään tiiä.... sitä takavetoa vaan minä että. Lähinnä.  Embarrassed

Jari Ahonen

« Reply #1218 on: 23.10.10, 14:39 »

604 siintää unelmana jossain tulevaisuudessa... Olen ajanut sellaisella, eikä siitä enää kyyti parane thmbup Pyydän anteeksi Citikkamiehet (ja naiset)...

Juha Hepokangas

Date Registered: 04.07.01

« Reply #1219 on: 23.10.10, 14:57 »

Cannonin Suomen vierailusta oli aikoinaan juttua jossain autolehdesssä. Pistivät sen koeajamaan 99 Saabin. No, eihän siitä oikein mitään tullut kun autossa oli manuaalivaihteet, eikä mr. Cannon oikein hallinnut niitä...

Huvittavinta jutussa oli, ettei ko. "rattimies" tiennyt että myös Mark nelonen on etuvetoinen kuten Saab Smiley
Tuulilasi-lehdessähän tuo juttu aikoinaan oli.

"There's a special place I'd like to fly
Right by the moon
In the velvet darkness of the sky"

"Why drive a car when you can pilot a Saab?"

Pages: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 112 Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1