Menopelinne

<< < (249/450) > >>

andy1:

Oli tuo Antin viesti senverran syvällä rintaäänellä kirjoitettu, että aloin epäillä muistiani 
Ja Orvokin vielä myötäili, että "Joo" 

Heei, mä oon unohtanu lukea tätä ketjua ja maailma on näemmä jäänyt siihen uskoon, että olette oikeassa ja minä olen väärässä Cannonin Lincolnin suhteen. Juttuhan meni silleen, että herra Frank Cannonilla oli ainakin kolme Lincoln Continentalia, eli 71-mallinen Mark III sekä 72- ja 73 -malliset Mark IV:t. Totistettakoon ensimmäinen väite vaikka tuolla linkillä:

http://imcdb.org/vehicle_88372-Lincoln-Continental-Mark-III-65A-1971.html

Siinä taisin mennä vähän vipuun noiden lähteideni kanssa, että nelkuissakin oli 460 cid, ekoissa jopa ihan moottoriksi kutsuttava. 

-A-

Mokkeri:
 Menopeliksi kai tämänkin voi katsoa. Kuvissa ennen ja jälkeen käsittelyn joka piti sisällään täydellisen läpikäynnin. Uudet laakerit, vesipumpun kunnostus, lohkojen puhallus, ym. Maalaus kuten alkuperäisenäkin vihreällä vasaralakalla. Kipinä 1961, 5,7hp. Konepaja E. Helin, Kuopio.

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

susiluoto:
No tuo on komia peli, kaiken muun seasta tuollaista ei löydy, kolme Bernardia tuolla odottaa pelastajaa, 6-12 perämoottoria joku vanha saha ym.Yhden Tecumsehin saannu tänä talvena toimimaan, josko kuvan vielä saisin aikaan.Olivat pahaäänisiä nuo, epäluotettavan maineessa, eli tarkoittaa ettei mitään huoltoa tehty ja sitten eivät toimineet.

Mokkeri:
 Juu, kuvia vaan tulemaan! Samoiten tämä Kipinä on aivan älyttömän pahaääninen ainakin näin kuivalla maalla. Veneessähän tuo ei ole minulla ole (vielä) ollutkaan.
Varmaankin veneessä sitten kun pakoputki viedään laidanläpi vesirajan alapuolelle, niin vaimennusta syntyy.

peman:
 Citroén Xantia  automaatti ja hyvin pelaa

Navigation

Up one level

Next page

Previous page