Menopelinne

<< < (253/450) > >>

susiluoto:

Jäitä pitkinkö tuon Fergusonin? ajoit saareen?

Kyllä näin tapahtui, tuo tie kun nyt sattumalta ehkä jonkin aikaa toimii.Ei hyvä tie mutta tuon kesti.Ja Orvolle tiedoksi, kyllä tuohon sellainen äänenvahvistinohjaamokin sateisia kesiä silmälläpitäen on, kuten myös kuvasta puuttuva lokasuoja.Asennetaan myöhemmin.

ovalila:

No itse asiassa olin varannut tavallisen full size -sedanin (Chevy Impala / vastaava), mutta vuokraamon kaveri tarjosi tiskillä tuollaista Mustangia lisähintaan $12/päivä. Tulihan sitten tartuttua kiinni tarjoukseen ja ajettua tuollaistakin.

Itse asiassa ulkonäkö on parasta tuossa autossa  . Kyllähän se Impalan ajettavuudessa voitti 10-0, vaan ei tuota eurooppalaisella mittapuulla erityisenä urheiluihmeenä voi pitää. Mutta kyllä se tuon lisähintansa verran Impalaa parempi menopeli Interstatella oli  .

Kaikkea pitää kokeilla paitsi sitä sukurutsausta ja niitä kansantanhuja 

Ja onhan tuo nyt toki Impalaa aina luokkaa parempi. Sattuneesta syystä however en olis tänä aamuna WRX:ää vaihtanu. Jäätävää tihkua, siihen muutama sentti sohjoa, ja sit jäätynyt lumikerros päälle. AWD on poikaa 

susiluoto:
No nyt taas tämä kuvansiirto on ketuillaan, eli jos katselette Yamaha SM300 kuvia netistä, näette varmaan 77 vuosmallisen valkeakoppasen.Kotiutui tänään.Ja tarkoitan kuvansiirtoa omassa koneessani.

svirkkul:

Tällainen oli vuokramenopelinä viime viikolla

Hyi hlvetti, siinä on klassikko todella pilattu! Mrrrr 

andy1:
Mummiälest klassikkoa ei ole pilattu. Niistä klassikon vuosista kun on kohta 50 vuotta aikaa, on tuo retro-Musse hämmästyttävänkin mukavasti alkuperäisen linjoja muistuttava. Eihän se nyt sama asia ole, mutta kuitenkin. Minua laitoksessa hämmästytti ajettavuus. Monenlaisia jenkkilotkoja ajelleena (valikoima kattaa myös niitä ekan sukupolven Mustangeja) ja omistaneenakin olin ihan aidosti tykästynyt sen alustaan ja yleiseen kulkuun. Ajelin moista pari viikkoa Floridassa vissiin kolme vuotta sitten ja olisi tehnyt mieli ottaa se mukaan. Eihän se mikään eurosportti olekaan, mutta ihan mukava peli muuten. Ameriikasta saa sitten Corvetten, jos haluaa urheiluauton (jossa on muutenkin munaa hiukka toiseen malliin kuin keskiverto eurokinnereissä).

Siihen nähden, että hain eilen quattron talliin, Orvon kommenttiin voi yhtyä oikein mieluusti!

-A-

Navigation

Up one level

Next page

Previous page