Menopelinne

<< < (257/450) > >>

ovalila:

Tottakai GT voisi olla kutkuttavampi, mutta kun alunperin minun ei pitanyt hankkia autoa ollenkaan. 

Perustelet sen ( itselle tai tarvittaessa muille ) kuten minä moottoripyörän. Ei se ole ajoneuvo, se on mielenterveydehuoltoväline 

fly_boy:
Tällaisella Focuksella ajellaan tällä hetkellä.

[ attachment removed ]

Diibadaaba:
Haha. Ite en vielä pahemmin autolla ajele, kun vasta toinen kesä starttaamassa mopolla Mutta eihän siinä, kivaahan se on tuollakin ajella kesällä kuumana päivänä
Vähän on vielä muutoksen tossun alla. Penkki menee vielä verhoomoon, että ei jää tuommoseksi jesari pläjäykseksi. Joku kuiteski nättää nytten, kun ei lähde käyntiin. Kaasari on putsattu ja aikalailla kokonaan purettukkin neulaa myöten. Kohokaan ei ollut jumissa. Saa ihan törkeesti bensaa ainaski. Tulppa oli ihan märkä kun sen otin irti ja palotilasta senkun bensa lensi kun polkaisi. Kipunaakin näyttäisi jonkunlaista saavan, mutta pittee kokeilla kun avasin nuo ylivuotoletkut ja niiden suljin ruuvit, että jos meinaa vielä käydä tulvimaan, niin eipähän tule bensat ainakaan kaasarin ja imukaulan välistä

Ja tämähän ei ole aito Honda, jos sitä joku murehtii. Jos joskus saisin jostain halvalla hommattua kunnon Hondan, niin se menisi kyllä täysin entisöinti projektiksi
Näillä kiinalaisilla ole niinkään väliä, kun näitä riittä vielä senkun kaupasta käy hakemassa

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Ehheh, ei ole tainnut vielä meidänkään koulusta tulla vastaan yhtään kaveria, joka olisi viimekesänä ajanut enemmän kuin minä. 7500km 

Toni:
Tältä näyttää minun ensimmäinen auto!     Toyota Avensis   vm:1999.
Autolla on jo ikää, mutta hyvässä kunnossa. Pieniä painaumia joissakin kohti, ja pohja on todella hyvässä kunnossa. Ruostetta ei löytynyt juuri ollenkaan.

[ attachment removed ]

Tänään käytiin ostamassa.     2 viikkoa vielä kortin saantiin aikaa.

Pe7e:

joka olisi viimekesänä ajanut enemmän kuin minä. 7500km 

Tuolla kikottimellako?? Miten tuolla voi edes ajaa? Ei sillä etteikö kaikki mopot näyttäisi idiootilta, mutta tuo nyt vielä enemmän Yksi kaverini kulki joskus kouluun tuollaisella, ja vielä suht pitkä kaveri (+190cm)... ns. polvet suussa paineli menemään.. oli kyllä huvittavan näköistä

Navigation

Up one level

Next page

Previous page