Menopelinne

<< < (261/449) > >>

Ari Simonen:
Mersulla mennään. Kahdella pyörällä pappa-Tunturilla ja Suzukilla. Vesillä Mercuryllä, lumilla Yamahalla. Peruna maahan ja ylös sekä lumityöt Massey Fercuson.

Söde:
Yamaha wr 125cc 10'. Saa tulla hakemaan pois, 4-tahti piikit on vaan niin laiskoja. Tekis mieli 2-tahtiin siirtyä, eli joku TT-Husse tai KTM, mutta se keventäis lompakkoa aika huolella.

Ehheh, ei ole tainnut vielä meidänkään koulusta tulla vastaan yhtään kaveria, joka olisi viimekesänä ajanut enemmän kuin minä. 7500km 

En oo koulussasi, mutta viime vuonna meni mulla kans 7500km rikki. Tosin kevarilla tulee nopeammin kilsoja kun saa motarilla ajaa, eikä tarvi jalankulkijoita kiusata.

HannaR:
toistaiseksi vielä rikkinäin skoda Fabia = ei menopeliä, mutta ehkä ensi lauantaina alla on jo uus menopeli...
Huomenna pankkiin ja pikku lainaa anomaan, onneks ei tarvi paljoa kun hyvittävät vaihdossa tuosta viallisesta skodasta yllättävän hyvin (pyyntihintaan nähden 4900)

juksii:

ehkä ensi lauantaina alla on jo uus menopeli...

Mikäs peli on tulossa alle?

Tuomas123:

Yamaha wr 125cc 10'. Saa tulla hakemaan pois, 4-tahti piikit on vaan niin laiskoja. Tekis mieli 2-tahtiin siirtyä, eli joku TT-Husse tai KTM, mutta se keventäis lompakkoa aika huolella.

En oo koulussasi, mutta viime vuonna meni mulla kans 7500km rikki. Tosin kevarilla tulee nopeammin kilsoja kun saa motarilla ajaa, eikä tarvi jalankulkijoita kiusata.

Eikös sulla ollu ennen husse?  Kunhan joku hakis tuon mopon pois niin vois alkaa kattelemaan kevaria, kortinkin voi jo kohta suorittaa kun alkaa tiet olemaan kunnolla sulat.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page