Menopelinne

<< < (269/449) > >>

Tuomas123:
Quote



Ai ku on komia!  Polttelis jo itekki päästä ajelee mutta kortti ja kevari vaan puuttuu vielä  Ens viikolla täytyy käydä ilmottautumassa ajokouluun. Taitaa itellä jäähä kisapeli ostamatta kun aivan liian kallis ylläpitää minun lompakolle 

Miksu:
Ite aattelin vielä vuoden kitkuttaa M-kortilla ja sitten Btä ja rajotettua-A-korttia alle. Komialta tuo Kotka kyllä näyttää!  Sais itekki vaa ajokaude auki...

Söde:
Kiitoksest molemmille. Nojoo tuota ei katos tarvi laittaa mitenkään, löytyy ledilippa, hyvä tanko sekä kunnon putki "vakiona", niin tulee siinä suhteessa halvaksi ja jälleenmyyntiarvo on todella hyvä, eikä varaosiin ole mennyt vielä euron euroa. Myös erittäin luotettava peli, jos kaasarin säädöt on kunnossa. Tuppi nurin jos meinaa ajella niin bensaa menee ja PALJON, mutta sillon kyllä tulee rajotuksetki jo aika herkästi vastaan. Käytettynä kun ostin niin koneremppa oli tehty 5 ajotuntia sitten, se pitää tehdä 260h:n välein ja se maksaa sen 1000e, mutta se on varmaan seuraavan omistajan pussista pois. Ja annetaan vielä sellanen vinkki että, jos on kevaria miettimässä niin tämä on paras 2-tahti, kun taas paras nelari on Yamaha WR. Omasta mielestä.

susiluoto:
Sanoit luotettava peli, koneremppa 260 tunnin välein?Maksaa sen tonnin.Noh kaikki on suhteellista.Joo tiedän, saman tehtaan piikit -80 luvulla kesti 50 tuntia ja männänvaihto.Kaikella on hintansa.
Siistihän tuo on.

jari58:
Itse ajelin -70 luvun alkupuolella Hondan nelitahtikevarilla koko ajokauden tarvitsematta edes öljyä lisätä. Kilometrejä kertyi reilut parituhatta sisältäen kodin ja lentokentän väliset reissut, sekä pari pidempää kotimaan matkaa. Eihän se senaikainen nelitahtinen oikein mihinkään kulkenut... hevosvoimia taisi olla joku reilut 15, mutta luotettava peli se oli  

Navigation

Up one level

Next page

Previous page