Menopelinne

<< < (305/449) > >>

Miksu:
Isällä tais joskus olla Voyager mietinnässä. Kulutti vaa suakelisti ja nitisi ja kolisi 120 vauhdeissa niin tyydyttiin ihan farkkuun.

toikarin:

Ja laitetaan tähän nyt nykyisetkin, hieman erikoisemmat (myyntimäärissä katsottuna) ajopelit:

Citroen C8 2.2i vm. 2004
Peugeot 1007 1.4HDI vm. 2005

Citroen meni vaihtoon, kun tavaratila kävi liian pieneksi 

Nyt perheen ykkösautona on
Volkswagen Caravelle 2,0TDi (140hv), pitkällä akselivälillä, vm. 2011
Peugeot on käytössä edelleen...

tike:
Mikko; Omegan jälkeen kaikenlainen alle 20l kulutus on mulle ollut yhtä ihmetystä...   Passat tosin vei sen 6l ja nyt kerho ja koulukyydeillä lyhyellä matkalla 8l on sysleri vienyt löpöä. Tre-jkl väliä ajaessa mies pääsee 6.8l ajolla, mutta minä en...mun ajotapa on kaikkea muuta kuin nätti pintakaasu....

Ja ei kuulu kolinat ja natinat....ainoa, mikä oikein sieluun sattuu on mun viikonloppu yötyön pienet ja kiviset tiet Itellan varhaisjakelussa! Au...maalipinta itkee.....auuuuu mitenne kivet pieksääkään kylkiin ikävästi. No, sääli on sairautta ehkä autojen kanssa. (silti se ropina ärsyttää...tulisi edes hiukan lunta)

Miksu:
Edellisessä Econetic Mondeossa oli yhdistetty jossain 5-6L kohdilla muistaakseni, aina välillä päästiin matka-ajossa tuonne 3.5L tuntumaan... Pari viikkoa sitten saadussa uudessa Superbissa on kuulemma hieman pienempi kulutus ja tehoa 15 heppaa enemmän...

mmniemi:

Saanen epäillä tota 3,5l/100km..ehkä hetkellisesti onnistuu, mutta se nyt ei kerro mitään.

Joo, vähintään litra lisää, niin alkaa olla jotain tekemistä todellisuuden kanssa.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page