Menopelinne

<< < (33/450) > >>

Pekka:
Mihinkäs sitten perustuu se, että tällaiset urheilullisimmiksi tehdyt autot kuten vaikkapa Bemarin M3 ja M5 sekä Audin S6, S4, RS4 ja RS6 ovat kaikki bensakoneella eikä dieselillä?

Finski:
Tääkin keskustelu lähti kahden diesel -fanaatikon toimesta, jotka pitää omaa valintaansa kaikille suotavina, eivätkä pysty ymmärtämään, että mieltymyksiä on tämänkin asian suhteen kahta erilaista.

Kyllä molemmissa koneissa puolensa on, eikä tosiaan minulle ainakaan ole mitään väliä sillä, mitä auto syö jos hyvä kohdalle sattuu. Kyllä noita baijerilaisten diiseleitä on tullut katseltua vähän sillä silmällä, mutta ovat vaan niin pirun hintaisia...

Ilkka:
No joo, nuo kuorma-autokilpailut voivat tosiaan olla poikkeus säännöstä, nehän pohjautuvat paljolti tuotantomalleihin perustuviin autoihin.

Niissä siis diesel todennäköisesti jyrää.

Aina näyttää löytyvän poikkeus sääntöön  

juksii:

Onko yhtään kilpa-autoluokkaa, jossa diesel pärjäisi?

Onko luokkaa jossa saisi ajaa dieselillä? Ainakin Formuloissa käytetty polttoaine on todella tarkkaan säädeltyä.

helopilot1:

Tääkin keskustelu lähti kahden diesel -fanaatikon toimesta, jotka pitää omaa valintaansa kaikille suotavina, eivätkä pysty ymmärtämään, että mieltymyksiä on tämänkin asian suhteen kahta erilaista.

No täähän nyt on ihan paskaa. Juurihan edellisellä sivulla sanoin, että nämä ovat minun mielipiteitäni (ja että mielipiteitä on monia), eivät mitään maailmantotuuksia. Mun puolesta jokainen saa ajaa millä itse tykkää/ näkee parhaaksi, sinun kananhuuli-kommentistasihan tämä keskustelu kirposi. Jos provosoit, kannattaa valmistautua ottamaan vastaan myös vastakommentteja.

Etpä ole pystynyt perustelemaan bensamoottorin etuja, jos katsotaan nykyaikaisia, uusia autoja. Ainut argumenttisi on hankintahinta, joka toki on usein korkeampi dieseleissä. Siinäkin on vaan se, että minkä hankintahinnassa säästää niin sen polttoainelaskuissa menettää.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page