Menopelinne

<< < (325/450) > >>

jope95:
Quote


Muksu tuli, sedani Honda lähti ja tilalle perhekiesiä. Tiedä sitte onko hyvä tai huono, mutta on se jo 3000km liikkunu ihan mukavasti.


Milläs koneella ja varustepaketilla tämä on, näpsäkän näköinen vehje harmaana  Meille tuli heinäkuussa taloon 3v vanha versio isolla dieselillä, voi pojat mikä muutos ranskanpatongista nuin laadullisesti  Ei kitise, natise eikä mitään 130k ajettuna, toisinkuin edelliset Ranskattaret jo 100k kohdilla yms

Jfredrik:
Quote

Milläs koneella ja varustepaketilla tämä on, näpsäkän näköinen vehje harmaana  Meille tuli heinäkuussa taloon 3v vanha versio isolla dieselillä, voi pojat mikä muutos ranskanpatongista nuin laadullisesti  Ei kitise, natise eikä mitään 130k ajettuna, toisinkuin edelliset Ranskattaret jo 100k kohdilla yms


Moro,

Tämä on 1,4 TSI 118kW (160hv) DSG-automaatti, highline, platinanharmaa, Dropmag -Alcantara/kangasverhoilu titaaninmusta, varustepaketit I, II ja III, light assist-valoautomatiikka, radiona RCD510 ja hopeiset kattokaiteet. Siinä se - noin suurinpiirtein 

-Jani

jope95:
Quote


Tämä on 1,4 TSI 118kW (160hv) DSG-automaatti, highline, platinanharmaa, Dropmag -Alcantara/kangasverhoilu titaaninmusta, varustepaketit I, II ja III, light assist-valoautomatiikka, radiona RCD510 ja hopeiset kattokaiteet. Siinä se - noin suurinpiirtein 


Nonii, asialliset varusteet ainakin, ja TSI:llä varmasti kerkeää 

mmniemi:
Quote

On varmasti, etenkin sähköpuolella on hyvin pitkälti niitä. Tekniikka kyllä pelaa aika varmasti ja miten kukin autoaan huolehtii.


No jaa, melkein sanoisin päinvastoin. Jotain pieniä sähköjuttuja on omassa vm.2004 Golfissa ollut, mutta ei mitään ihmeellisempää. Penkinlämmitin kärähti ja poltti penkkiin reiän ja välillä vilkku-/pitkien valojen viiksi vattuilee. Saattaa olla toimimatta, tai sitten toimii esim. päinvastoin. Alhaalla vilkku oikealle ja ylhäällä vasemmalle. Ja samasta viiksestä operoitava vakkari ei aina suostu käynnistymään. Virtojen katkaisu ja uudelleen käynnistys auttaa noihin vaivoihin. Todennäköisesti jossain on vain paskaa. Eli ei nyt voi sanoa, että kovin kummoisia sähköpuolen ongelmia olisi ollut... Jaa no on kait se sähkövika sekin, että akku pitäisi uusia ennen talvea. Alkuperäinen ei enää jaksa oikein jerkata, jos auto seisoo pari päivää

Mutta enemmän sitten on tuollaisia järjettömiä juttuja, kuten esim.  kolmas kierros laakereita menossa. 240tkm mittarissa josta oikeasti valtaosa matka-ajoa. Ei pitäisi ihan noin mennä. Ottaen huomioon, että esim. jarrut on vielä alkuperäiset... Sitten on mennyt vetoakselia poikki jne. Moottoripuolella turbo on uusittu, kun entinen meni atomeiksi 200tkm kohdalla. Ja pelolla odotan sitä päivää, että kaksoismassavauhtipyörä pitää ruveta uusimaan, kun sekin väistämättä tässä vielä edessä on. Ja taas meni tonni...

reemu:
Quote

On varmasti, etenkin sähköpuolella on hyvin pitkälti niitä. Tekniikka kyllä pelaa aika varmasti ja miten kukin autoaan huolehtii.


Octavia 2.0 TDI 2006. 180 000km = 2 x turbo, ilmastoinnin kompura ja jarrujen herkistelyä. Ei yhtään sähkövikaa omalla kohdalla. Varmaan 5000€ mennyt remontteihin ylimääräistä rahaa tuon viiden vuoden aikana, jonka auto on mulla ollut. Takuu korvasi jarrujen remontit, mutta muut on mennyt omasta pussista. Määräaikaishuollot tehty ("öljynvaihtohuolto" joka kerta yli 500€ ja jakoremmin vaihdolla yli 1000€).

Kulut pieneni puoleen, kun siirryin pois merkkihuolloista takuuajan jälkeen. Ja kuitenkin kaiken tämän jälkeen tekisi vielä ostaa toinenkin Skeida. 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page