Menopelinne

<< < (353/450) > >>

Mikael:

Jos nyt saan kysyä, mikä suomalaisissa innostaa Volvoon niin paljon? Ruottissahan se on sama kuin Toyota täällä...

No ei niin mikaan, mutta kun koeajoimme ja vertasimme Mersun GLK:n, BMW X3:n ja Volvo XC60:n kesken, niin Volvo oli jarkevin hintansa ja varustetasonsa suhteen. Olin kylla aiemmin sanonut, ettei meille USA:ssa hankita koskaan ruotsalaista autoa, mutta XC60 onkin muistaakseni koottu Belgiassa, joten pystyin pyortamaan paatokseni.

tjh80:
Tälläsellä ajellaan.

jope95:

Jos nyt saan kysyä, mikä suomalaisissa innostaa Volvoon niin paljon? Ruottissahan se on sama kuin Toyota täällä...

Tyylikkään näköisiä, naapuri-maasta alunperin, laadukkaita ja hinta/laatu-suhde on hyvä? Jälkimmäinen lause ei ole kyllä totta. Ehkä just ja just ovat suhteessa yhtä suosittuja, mutta siihen se jää.

tjh80:

Tyylikkään näköisiä, naapuri-maasta alunperin, laadukkaita ja hinta/laatu-suhde on hyvä? Jälkimmäinen lause ei ole kyllä totta. Ehkä just ja just ovat suhteessa yhtä suosittuja, mutta siihen se jää.

Vai laadukkaita, mulla on muutama volvo ollut, ei ne nyt mitään sen laadukkaampia ole kun muutkaan merkit tänä päivänä vai onko sulla kokemusta.
Sen sanon että Volvoa tuskin ihan heti enää omaan talouteen tulee.

jope95:

Vai laadukkaita, mulla on muutama volvo ollut, ei ne nyt mitään sen laadukkaampia ole kun muutkaan merkit tänä päivänä vai onko sulla kokemusta.
Sen sanon että Volvoa tuskin ihan heti enää omaan talouteen tulee.

Lähipiirissä kyllä Volvoja on ollut ja on tällä hetkellä, minusta ne on laadukkaan oloisia autoja. Ihan näin matkustajan näkökulmasta, ajokokemusta vielä kun ei ole 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page