Menopelinne

<< < (361/450) > >>

tjh80:
Quote

Mazdan 6:sta...


Puhutaanko näistä surullisen kuuluisista ruostesuojaamattomista, itsekkin tuollaista kattelin ennen Passatia, mutta karu totuus oli syy jättäytyä.

juksii:
Quote

Pidetään mielessä Kiisselillä ja Bensalla on nykyisin se tekniikka ero, että diiselissä jotenkuten kuulee käynti äänen, toisin taas on Bensakoneellisessa.
Pitää liikennevaloissa ihan kurkkia että palaako sielä esim punainen akun kuva, kun on sen verran hiljainen tuo oma passatti.


Eipä toi diisselipassattikaan sen enempää ääntä pidä kuin bensaversiokaan. Melkein luokittelisin bensaversion äänekkäämmäksi.
Ehkä riippuu myös moottorityypistä?

tjh80:
Quote

Eipä toi diisselipassattikaan sen enempää ääntä pidä kuin bensaversiokaan. Melkein luokittelisin bensaversion äänekkäämmäksi.
Ehkä riippuu myös moottorityypistä?

Käväsin tuossa viime kuussa koe-ajamassa 3C koppasen Diesel passatin, kyllä siitä vielä ääntä kuuli. Käytetty auto tosin oli kyseessä, mutta jos ikähaarukkaa vertaa niin kyllä se oma 3B passatti paljon hiljaisempi oli.

juksii:
Quote

Käväsin tuossa viime kuussa koe-ajamassa 3C koppasen Diesel passatin, kyllä siitä vielä ääntä kuuli. Käytetty auto tosin oli kyseessä, mutta jos ikähaarukkaa vertaa niin kyllä se oma 3B passatti paljon hiljaisempi oli.


Mulla on 3BG ja diesel-moottorin ääntä ei oikeastaan kuule sisälle.

tjh80:
Quote

Mulla on 3BG ja diesel-moottorin ääntä ei oikeastaan kuule sisälle.

Liekö näissä vanhemmissa koreissa sitten vaan toteutus sen verran järkevämpää. 3C:hän on aika radikaali muutos korissa.
3BG on vaan facelifti 3B:stä, suurempia muutoksia näissä ei ole kuitenkaan. Suurin osa osista käy yhteen.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page