Menopelinne

<< < (389/450) > >>

Lentokärpänen:

Paitsi että jostain syystä tuollainen kampe: http://image.nettix.fi/extra/bikeimg/1317201_1317300/amica-mopoauto-1317255_b_9e60d3db06927c25.jpg on rekisteröity mopoksi, ei ole neljää pyörää ja 50cc kone, se voi olla yksi syy, enivei, on vähän kiikkerä kampe istua.

Vaan eipä saa tuollakaan ajaa pyörätiellä.
Linkkisi kulkuneuvo  ei ole mopo vaan se luokitellaan ajoneuvolaissa  kevyeksi kolmipyöräksi. Tällaisella ajoneuvolla ei saa ajaa pyörätiellä.

Mopo on kaksipyöräinen moottorikäyttöinen ajoneuvo, jonka suurin rakenteellinen nopeus on enintään 45 kilometriä tunnissa.

tuma:

Kortti ollu kesästä asti mutta on siinä jo ties mitä kampetta tullu kokeiltua, mopoautoista sen verran että kerran olen ollu kyydissä eikä siitäkää mitään tullut...

Jaa no sitten perun aiempia puheitani. Onhan sinulla roimasti kokemusta autoilusta

Hallin pihassa kuulemma tänään uusi mersu, kaverit kävi hakemassa. Osarilla tosin ostettu...

Miksu:

Vaan eipä saa tuollakaan ajaa pyörätiellä.
Linkkisi kulkuneuvo  ei ole mopo vaan se luokitellaan ajoneuvolaissa  kevyeksi kolmipyöräksi. Tällaisella ajoneuvolla ei saa ajaa pyörätiellä.

Mopo on kaksipyöräinen moottorikäyttöinen ajoneuvo, jonka suurin rakenteellinen nopeus on enintään 45 kilometriä tunnissa.

No pistä kaverille sitten valitusta, näin hän minulle kertoi, eikä tuntunut kauhean uskomattomalta... Ja kaikki murot ovat kulhossa ainakin lääkäreiden mukaan, mulla voi olla vahvat mielipiteet, but i don´t give a s**t... Ja mitä autoiluun tulee, enemmän kilsoja takana kuin monella kaverilla...

E: Siis niin paljon ettei jaksa edes laskea. Viimeisen 1.5 viikon sisään en ihmettelisi jos 1000km ois menny lävitte, ja siellä ne viikottaiset ajomäärät pyöriikin, pauttirallaa 750 kilsaa, pikasesti laskettuna...

Lentokärpänen:

No pistä kaverille sitten valitusta, näin hän minulle kertoi, eikä tuntunut kauhean uskomattomalta... Ja kaikki murot ovat kulhossa ainakin lääkäreiden mukaan, mulla voi olla vahvat mielipiteet, but i don´t give a s**t... Ja mitä autoiluun tulee, enemmän kilsoja takana kuin monella kaverilla...

E: Siis niin paljon ettei jaksa edes laskea. Viimeisen 1.5 viikon sisään en ihmettelisi jos 1000km ois menny lävitte, ja siellä ne viikottaiset ajomäärät pyöriikin, pauttirallaa 750 kilsaa, pikasesti laskettuna...

Kaveri voi kysyä poliisilta jos haluaa, mutta saman vastauksen saa siitä millä saa ajaa pyörätiellä ja millä ei.

renaulttI:

Toisekseen ajetut ajokilometrit ei ole minkäänlainen kisa (tai no ehkä sun ikäisten joukossa).

Eikä kaikkien kohdalla välttämättä mikään takaus ajotaidoistakaan. Ajokokemusta ei voi millään korvata, mutta asenteestakin on paljon kiinni. Asenne ratkaisee miten sen ajokokemuksen tuomat opit tulee hyötykäyttöön.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page