Menopelinne

<< < (397/450) > >>

Pe7e:

Tuo on 2.3GT ja vuosimalli 2002  Toi väri on kyllä hieno minunkin mielestä.

Nätti kippo tosiaan ja kivan värinen! Taitaa löytyä jo jonkun verran potkuakin tuosta koneesta?

Osguu:

Nätti kippo tosiaan ja kivan värinen! Taitaa löytyä jo jonkun verran potkuakin tuosta koneesta?

Thanks, 122kw (~163hp) tosta löytyy, jospa sillä nyt pärjäilee 

teroe:

Hiukka enemmän kuin tuosta 1.8 myllystä josta irtoaa muistaakseni 88 kW (120 hp). Kyllä silläkin ehtii, mutta potkua voisi olla vähän enemmän.

Joskus aikoinaan kun olin maksalaatikkoa ostamassa, minua neuvottiin että kannattaa ennemmin ostaa tuo 2.3GT kuin pykälää pienempi kaksilitrainen. Kumpikin vie yhtä paljon bensaa. Hyvä tuuri on tosiaan käynyt jos olet hyväpeltisen yksilön löytänyt, varsinkin noissa 2002- ja 2003-vuosimalleissa on tuota ruostevikaa kosolti. Omastanikin ehdittiin vaihtaa takalokarit ja helmat (maahantuojan piikkin) ennenkuin vaihdoin sen uudempaan.

Ja tuo väri on tosiaan hieno, toteaa hopeanharmaan auton omistaja...   

Strake:
Joo, mulla oli 2005 vuosimallin Mazda 6 (2.0 hatchback) --> 45 000km jälkeen siitä piti vaihtaa KAIKKI ovet ruostumisen takia 
muuten autossa ei ollut 3 vuoden aikana yhtään vikaa, se vaihtui sitten bmw:n 335i:hin...jossa onneksi ei ole nyt 1.5v aikana ollut myöskään yhtään vikaa.

Pe7e:

Pärjäilee toki! Eikös noissa MPS-matukoissa oo kanssa joku 2.3litranen pannu? Lieneekö kuitenkaan sama? Jos on niin potentiaalia ainakin löytyy...

Navigation

Up one level

Next page

Previous page