FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
23.09.17, 23:37

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Muut aiheet
| |-+  Vapaa keskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Menopelinne
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 ... 104 105 [106] 107 108 ... 112 Reply Print
Author Topic: Menopelinne  (Read 491454 times)
Mikko Suomela
Offline Offline

Posts: 3846
Date Registered: 21.04.06

Re: Menopelinne
« Reply #2100 on: 08.07.13, 09:40 »

Kaverin Insignia Farkun (tunkastu täyteen lisävarusteita...) tyhjäpaino.... Mondeossa n. 1.7t. Lukutaito ei liene liikaa pyydettyä?  Smiley

Killerhangar
Joona Väisänen
Offline Offline

Posts: 6103
Date Registered: 27.10.01

Re: Menopelinne
« Reply #2101 on: 08.07.13, 09:42 »

Kaverin Insignia Farkun (tunkastu täyteen lisävarusteita...) tyhjäpaino.... Mondeossa n. 1.7t. Lukutaito ei liene liikaa pyydettyä?  Smiley

Tai ehkä kirjoitustaito ja sitäkin tärkeämpänä, ilmaisutaito, saattaisi tehdä sulle ihan hyvää.

Kerrotko vielä, miten kortti ei enää riitä?
Mikko Suomela
Offline Offline

Posts: 3846
Date Registered: 21.04.06

Re: Menopelinne
« Reply #2102 on: 08.07.13, 09:48 »

Pilkunnussinta ja assburgerointi kunniaan vai miten se meni.  Roll Eyes

Tietty auton virallinen kantavuuskaan ei enää riitä, mutta enemmän hupia ollaan saatu lauseesta "kortti ei enää riitä"... 2200+5x100+100(koirat jos yks painaa 50kg...) tekee jo 2800kg, 200kg saa helposti täydestä tankista ja matkatavaroista, etenkin kun auton tyhjäpaino on päälle 2200kg... Mutta joo, jos tälläset vitsit ovat paskaa ja kakkavitsit kiinnostaa enemmän ni antaa olla.

Killerhangar
Teemu Kokkonen
Offline Offline

Posts: 1688
Date Registered: 25.10.08

Re: Menopelinne
« Reply #2103 on: 08.07.13, 09:56 »

Pilkunnussinta ja assburgerointi kunniaan vai miten se meni.  Roll Eyes

Tietty auton virallinen kantavuuskaan ei enää riitä, mutta enemmän hupia ollaan saatu lauseesta "kortti ei enää riitä"... 2200+5x100+100(koirat jos yks painaa 50kg...) tekee jo 2800kg, 200kg saa helposti täydestä tankista ja matkatavaroista, etenkin kun auton tyhjäpaino on päälle 2200kg... Mutta joo, jos tälläset vitsit ovat paskaa ja kakkavitsit kiinnostaa enemmän ni antaa olla.

Miten kolme sata kilosta saa tungettua Mondeon takapenkille?  Roll Eyes

Intel i7-6700K MSI GTX1070 16 GB DDR4
Joona Väisänen
Offline Offline

Posts: 6103
Date Registered: 27.10.01

Re: Menopelinne
« Reply #2104 on: 08.07.13, 09:57 »

Kaverin Insignia Farkun (tunkastu täyteen lisävarusteita...) tyhjäpaino.... Mondeossa n. 1.7t. Lukutaito ei liene liikaa pyydettyäSmiley



Tietty auton virallinen kantavuuskaan ei enää riitä, mutta enemmän hupia ollaan saatu lauseesta "kortti ei enää riitä"... 2200+5x100+100(koirat jos yks painaa 50kg...) tekee jo 2800kg, 200kg saa helposti täydestä tankista ja matkatavaroista, etenkin kun auton tyhjäpaino on päälle 2200kg... Mutta joo, jos tälläset vitsit ovat paskaa ja kakkavitsit kiinnostaa enemmän ni antaa olla.

Niin, että onko se tyhjäpaino nyt 1700kg vai 2200kg? Ja missä autossa?

Laskelmassasi päädyit n. 3000kg:aan. Vielä ollaan 500kg kortin rajasta.
Mikko Suomela
Offline Offline

Posts: 3846
Date Registered: 21.04.06

Re: Menopelinne
« Reply #2105 on: 08.07.13, 10:07 »

No sitte muistan väärin.... Aina ollu 3t eikä 3.5t mielessä kun Cstä puhuttu. Tossahan lukee että Mondeossa tyhjäpaino on 1.7t ja jos osattaisiin lukea ja päätellä (tietääkseni käyt iltalukiota, on ihan hyödyllinen taito Wink ) niin Insignian tyhjäpaino on 2.2t...

Killerhangar
Jani Nissi
Offline Offline

Posts: 2590
Date Registered: 07.03.05

Re: Menopelinne
« Reply #2106 on: 08.07.13, 11:01 »

No sitte muistan väärin.... Aina ollu 3t eikä 3.5t mielessä kun Cstä puhuttu. Tossahan lukee että Mondeossa tyhjäpaino on 1.7t ja jos osattaisiin lukea ja päätellä (tietääkseni käyt iltalukiota, on ihan hyödyllinen taito Wink ) niin Insignian tyhjäpaino on 2.2t...
Pitäisköhän alkaa tarkistamaan näitä väittämiä ennen kuin oksentaa ne näppäimistön kautta ulos? Nuo painorajat löytää parissa sekunnissa netistä. Ja millä helvetillä saa Insignian painamaan tyhjänä 2200kg, jos tässä jutussa oleva nelikkokin painaa tyhjänä vain reilu 1600kg? Mitkä varusteet ja moottori nostavat tuosta painoa vielä 600kg?

Orvo Välilä
Offline Offline

Posts: 3779
Date Registered: 24.10.05

Re: Menopelinne
« Reply #2107 on: 08.07.13, 12:01 »

Ettei aivan eksyttäisi aiheesta niin tällainen kesäkulkuneuvo tällä kertaa, tosin laina- sellainen. Ja kyllä, vaatii sen C kortin  Roll Eyes

[ attachment removed / expired ]


Cheers!

Orvo

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Arguing with a pilot is like wrestling with a pig in the mud. After a while you begin to think the pig likes it.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tuomo Matilainen
Offline Offline

Posts: 316
Date Registered: 11.03.12

Re: Menopelinne
« Reply #2108 on: 08.07.13, 12:08 »

Tietty auton virallinen kantavuuskaan ei enää riitä, mutta enemmän hupia ollaan saatu lauseesta "kortti ei enää riitä"... 2200+5x100+100(koirat jos yks painaa 50kg...) tekee jo 2800kg, 200kg saa helposti täydestä tankista ja matkatavaroista, etenkin kun auton tyhjäpaino on päälle 2200kg... Mutta joo, jos tälläset vitsit ovat paskaa ja kakkavitsit kiinnostaa enemmän ni antaa olla.
Auton omamassa sisältää jo kuljettajan ja 90% täytetyn tankin.
Jos on tuon kokoisia koiria, niin matkatavaraa ei enää kauheammin mahdu tai joutuu karsimaan takapenkin matkustajien määrää. Jos jokaisella on iso matkalaukku, niin taitaa jäädä kahteen tai kolmeen se matkustajamäärä.
Joona Väisänen
Offline Offline

Posts: 6103
Date Registered: 27.10.01

Re: Menopelinne
« Reply #2109 on: 08.07.13, 12:33 »

Jos puhut Mikko kahdesta eri autosta yhtä aikaa niin kannattaa mainita mistä puhuu painoja ilmoitettaessa. ts. panostaa siihen ilmaisutaitoon.

En tietääkseni ole koskaan käynyt iltalukiota.
Petri Koivisto
Offline Offline

Posts: 14278
Date Registered: 21.07.04

Re: Menopelinne
« Reply #2110 on: 08.07.13, 14:57 »

En tietääkseni ole koskaan käynyt iltalukiota.
Jollain muulla ois kyllä pikkasen aihetta mennä sinne... Grin Voi hyvää yötä taas näille jutuille.... Sinänsä ihan huvittavaa luettavaa. Grin
Jukka Siirilä
Offline Offline

Posts: 6018
Date Registered: 17.04.02

Re: Menopelinne
« Reply #2111 on: 08.07.13, 15:17 »

Miten kolme sata kilosta saa tungettua Mondeon takapenkille?  Roll Eyes

Kenkälusikka + vaseliini?

-JukSii-
Kari Seijari
Offline Offline

Posts: 7
Date Registered: 12.08.10

Re: Menopelinne
« Reply #2112 on: 08.07.13, 15:47 »

Kesäauto joka on tosin nyt myynnissä  Cool

Mikko Suomela
Offline Offline

Posts: 3846
Date Registered: 21.04.06

Re: Menopelinne
« Reply #2113 on: 08.07.13, 18:01 »

Jollain muulla ois kyllä pikkasen aihetta mennä sinne... Grin Voi hyvää yötä taas näille jutuille.... Sinänsä ihan huvittavaa luettavaa. Grin
Niin, sinänsä huvittavaa että yo-lakki pölyttyy laatikossa ja 28.7 kutsuu AMK....  Tongue

Lisävarustelista on kyseisessä autossa: sis kaikki. Joku pari juttua oli jätetty pois, tyyliin kattoluukku...

Killerhangar
Mikko Tuomi
Offline Offline

Posts: 2974
Date Registered: 06.01.06

Re: Menopelinne
« Reply #2114 on: 08.07.13, 18:11 »

Turha mussuttaa, etta Insignia painaa tyhjana 2200kg, voihan jestas sentas.
Mikko Tuomi
Offline Offline

Posts: 2974
Date Registered: 06.01.06

Re: Menopelinne
« Reply #2115 on: 08.07.13, 18:12 »


Meinasin lähinnä pakosarjan osalta. Koska sama alusta (erittäin todennäköisesti mun mielestä) niin ei kait siellä voi kauheen montaa eri paikkaa pakosarjalle olla? No paremmalta toi mun mielestä näyttää kahdella röörillä ku yhellä. Mutta älä tee sitä mitä tänään näin eräässä vanhemmassa 3-sarjan farkussa... Amis oli keksiny laittaa toiselle puolelle puskuriin/alustaan kiinni lähes samanlaisen pakoputkenpään mitä toisella puolella. Tuli ihan huolella naurettua. Cheesy

Meinasit siis, etta kahdella turbolla varustettu kone pelaa hienosti samalla pakosarjalla, kuin vapaasti hengittava?
Mihinkas ne turbot tulikaan?
Mikko Suomela
Offline Offline

Posts: 3846
Date Registered: 21.04.06

Re: Menopelinne
« Reply #2116 on: 08.07.13, 18:17 »

Meinasin lähinnä sitä "kuilua" (tietty tullu bemareiden alla kauheesti kömmittyä) missä putkisto kulkee taakse. Luulisi olevan samanlainen jokaisessa saman alustan omaavassa laitteessa. Ellei sitten mallisarjan sisällä ole alustaeroja.

Ja koko painohan on katottu Insignian mukana kulkevista papereista. Aka rekisteröintitodistuksen teknisestä osasta.

Killerhangar
Toni Määttänen
Offline Offline

Posts: 2536
Date Registered: 03.04.08

WWW
Re: Menopelinne
« Reply #2117 on: 08.07.13, 18:23 »

Mitsu Lancer tuli hommattua lauantaina. On niiin pölyinen ulkoa etten kehdannut ottaa kuvaa kun sisältä.


[ attachment removed / expired ]
Mikko Tuomi
Offline Offline

Posts: 2974
Date Registered: 06.01.06

Re: Menopelinne
« Reply #2118 on: 08.07.13, 18:33 »

Meinasin lähinnä sitä "kuilua" (tietty tullu bemareiden alla kauheesti kömmittyä) missä putkisto kulkee taakse. Luulisi olevan samanlainen jokaisessa saman alustan omaavassa laitteessa. Ellei sitten mallisarjan sisällä ole alustaeroja.

Ja koko painohan on katottu Insignian mukana kulkevista papereista. Aka rekisteröintitodistuksen teknisestä osasta.

Ai sita kutsutaan pakosarjaksi? Okei.

"Koko paino", 2200kg, onkin realistisempi kuin 2200kg omapainona.

Mikko Suomela
Offline Offline

Posts: 3846
Date Registered: 21.04.06

Re: Menopelinne
« Reply #2119 on: 08.07.13, 18:45 »

Ei kok. pano vaan meinasin lähinnä että koko paino homma on lähtenyt siitä että ollaan niitä papereita luettu.

No ***tu pakosarja tai pakoputkisto. Onko tää NPS vai ilmailufoorumi? Just thinking...

Killerhangar
Pages: 1 ... 104 105 [106] 107 108 ... 112 Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1