FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
27.05.17, 13:39

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Muut aiheet
| |-+  Vapaa keskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Menopelinne
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 ... 104 105 [106] 107 108 ... 113 Reply Print
Author Topic: Menopelinne  (Read 475107 times)
O-P Pietila
Offline Offline

Posts: 2462
Date Registered: 26.09.02

Re: Menopelinne
« Reply #2100 on: 04.07.13, 07:54 »

Päivän taidepläjäystä.. Nyt on sitten myös ne oikeaoppiset vanteet bemmin alla.   Tongue

[ attachment removed / expired ]

Seuraavaksi kaikki kiiltävä krumeluuri, eli listat ja nokan kidneyt mustaksi.

"325Ci: when I grow up, I want to be 335"  laugh

Kaksi pilliä takana olisi kyllä hieno lisä..
Mikko Pietarinen
Offline Offline

Posts: 693
Date Registered: 04.05.09

Re: Menopelinne
« Reply #2101 on: 04.07.13, 08:32 »

Päivän taidepläjäystä.. Nyt on sitten myös ne oikeaoppiset vanteet bemmin alla.   Tongue

Seuraavaksi kaikki kiiltävä krumeluuri, eli listat ja nokan kidneyt mustaksi.

"325Ci: when I grow up, I want to be 335"  laugh

Kaksi pilliä takana olisi kyllä hieno lisä..

Komea on! Itsellä useamman vuoden kokemus E90 330iA M-sportista (335:sta ei oltu julkistettu kun tuo tilattiin) ja on kyllä todella ajajan auto.

Mikko

Ps. harmi kun kuvassa FL-malli  Tongue
Jari Lindevall
Offline Offline

Posts: 169
Date Registered: 04.10.12

Re: Menopelinne
« Reply #2102 on: 04.07.13, 09:05 »

Äijä vene;





[ attachment removed / expired ]
Mikko Suomela
Offline Offline

Posts: 3843
Date Registered: 21.04.06

Re: Menopelinne
« Reply #2103 on: 04.07.13, 09:18 »



Kaksi pilliä takana olisi kyllä hieno lisä..
Eks noihin ny jtn modaussarjoja löydy että ne kaks pilliä saa sinne taakse? Cheesy

Killerhangar
Petri Koivisto
Offline Offline

Posts: 14259
Date Registered: 21.07.04

Re: Menopelinne
« Reply #2104 on: 04.07.13, 15:12 »

Eks noihin ny jtn modaussarjoja löydy että ne kaks pilliä saa sinne taakse? Cheesy
All show, no go... Grin
Jari Nevasalo
Offline Offline

Posts: 1266
Date Registered: 08.09.07

Re: Menopelinne
« Reply #2105 on: 04.07.13, 15:34 »

Tämmönen värkki alla..
[ attachment removed / expired ]
jari

Intel Core i7-3770K  3,5 GHZ|GForce GTX680| 32GB 1866 MHz Corsair DDR3| 2 X 128GB SSD| Seagate 7200 2 TB|W7 64 Pro |FSX
Mikko Suomela
Offline Offline

Posts: 3843
Date Registered: 21.04.06

Re: Menopelinne
« Reply #2106 on: 04.07.13, 17:59 »

All show, no go... Grin
No ottaen huomioon että oletettavasti 325 ja 335 ovat "samaa" konetta niin luulis 335sen putkiston menevän aika kivuttomasti 325sen putkiston paikalle, takapuskuri tietty vaihtaa...

Killerhangar
Petri Koivisto
Offline Offline

Posts: 14259
Date Registered: 21.07.04

Re: Menopelinne
« Reply #2107 on: 04.07.13, 18:51 »

No ottaen huomioon että oletettavasti 325 ja 335 ovat "samaa" konetta niin luulis 335sen putkiston menevän aika kivuttomasti 325sen putkiston paikalle, takapuskuri tietty vaihtaa...
Kivuttomimmin sen saa, kun ottaa ja vaihtaa koko auton siihen 335i:hin  thmbup En tiedä miten "samaa" konetta noi on, kun toinen on ahdettu ja toinen ei. Ja siitä toisesta uupuu noin 100hv. (Lähde: Wikipedia) Grin

All show, No go = Näköä löytyy, muttei tehoa = Bad thing...  Grin

Sitäpaitsi ainakin allekirjoittaneen mielestä tuo perä ilman noita röörejä on paljon hienompi...
Mikko Suomela
Offline Offline

Posts: 3843
Date Registered: 21.04.06

Re: Menopelinne
« Reply #2108 on: 04.07.13, 19:06 »

Riittää se 110hp jos on painoa tarpeeks vähän. Ei se teho vaan teho/painosuhde. Pitäis se kaverinki 190hp tupla-turbo Insignia lähteä paremmin kuin meiän Mondeo. Insignia painaa vaan muutaman sata kiloa enemmän... Meinasin lähinnä pakosarjan osalta. Koska sama alusta (erittäin todennäköisesti mun mielestä) niin ei kait siellä voi kauheen montaa eri paikkaa pakosarjalle olla? No paremmalta toi mun mielestä näyttää kahdella röörillä ku yhellä. Mutta älä tee sitä mitä tänään näin eräässä vanhemmassa 3-sarjan farkussa... Amis oli keksiny laittaa toiselle puolelle puskuriin/alustaan kiinni lähes samanlaisen pakoputkenpään mitä toisella puolella. Tuli ihan huolella naurettua. Cheesy

Killerhangar
Mikko Pietarinen
Offline Offline

Posts: 693
Date Registered: 04.05.09

Re: Menopelinne
« Reply #2109 on: 05.07.13, 10:24 »

Pitäis se kaverinki 190hp tupla-turbo Insignia lähteä paremmin kuin meiän Mondeo.

Eihän mikään voi olla nopeampi tai parempi kuin teidän Mondeo, pitäishän se sun tietää Smiley

Petrin pointti vaan oli se, että hänen mielestä ei ole mieleistä (eikä muuten munkaan mielestä) tehdä autoa eri mallin näköiseksi -> nopeammaksi mitä se on. Esim kaikki korisarjat joilla normaaleista 3-sarjalaisista tehdään "M3:a" ei ole kyllä mitään päätä eikä häntää, just niin kuin Petri sanoi, all show no go.
Topi Falkenberg
Offline Offline

Posts: 2668
Date Registered: 12.12.08

Re: Menopelinne
« Reply #2110 on: 05.07.13, 11:40 »

Setä hankki nykyisen menopelin vuonna 1947 miinanraivausrahoilla, vaihdoin keväällä 2001 lahon puuveneen serkkuni kanssa tähän Kone ja Terän valmistamaan Peto merkkiseen figeen, joka palveli moitteettomasti ympärivuotisessa ajossa. Vuodenvaihteen tienoilla napsahti kuitenkin ihan hyvä poljinvarsi poikki, kammen vaihdon yhteydessä heräsi ajatus muunkin tekniikan läpikäymisestä sekä maalauksen päivittämisestä. Annoin "Remprantille" vapaat kädet ulkoasun suhteen  thmbup ja Niksuhan toteutti. Haen vielä Biltemasta uudet tupit ja karvaisen satulan päälisen niin se on siinä.

[ attachment removed / expired ]
Tarmo Lindroos
Offline Offline

Posts: 2505
Date Registered: 17.11.06

Re: Menopelinne
« Reply #2111 on: 05.07.13, 14:29 »

Uudempi työmatka ja lenkkikuljin. Parissa kuukaudessa mittariin kertynyt melkein 3000 km.

[ attachment removed / expired ]

MIK - Malmi, Lennuklubi, DC-3 Yhdistys, Pelastamalmi.org,
Harri Lonnqvist
Offline Offline

Posts: 7387
Date Registered: 15.11.01

Re: Menopelinne
« Reply #2112 on: 05.07.13, 17:35 »

Äijä vene;

Ja jokainen vedetään narusta käyntiin.... Grin

Harri



[center]"It is important to understand that the sign of the early Finnish Air Force has nothing to do with the Nazi Germany.The blue swastika was the symbol of good fortune used by the Swedish Count Eric von Rosen!"[/cente
Harri Lonnqvist
Offline Offline

Posts: 7387
Date Registered: 15.11.01

Re: Menopelinne
« Reply #2113 on: 05.07.13, 17:38 »

Riittää se 110hp jos on painoa tarpeeks vähän. Ei se teho vaan teho/painosuhde. Pitäis se kaverinki 190hp tupla-turbo Insignia lähteä paremmin kuin meiän Mondeo. Insignia painaa vaan muutaman sata kiloa enemmän... Meinasin lähinnä pakosarjan osalta. Koska sama alusta (erittäin todennäköisesti mun mielestä) niin ei kait siellä voi kauheen montaa eri paikkaa pakosarjalle olla? No paremmalta toi mun mielestä näyttää kahdella röörillä ku yhellä. Mutta älä tee sitä mitä tänään näin eräässä vanhemmassa 3-sarjan farkussa... Amis oli keksiny laittaa toiselle puolelle puskuriin/alustaan kiinni lähes samanlaisen pakoputkenpään mitä toisella puolella. Tuli ihan huolella naurettua. Cheesy

Joo 154hv ja painoa 1020kg lähtee liukkaasti 0-60kmh,suuremmilla nopeuksilla joutuu kepittämään...tosin kun olet valoissa jo 20m edellä monet tehokkaammatkin himmaavat  thmbup

Harri



[center]"It is important to understand that the sign of the early Finnish Air Force has nothing to do with the Nazi Germany.The blue swastika was the symbol of good fortune used by the Swedish Count Eric von Rosen!"[/cente
Mikko Suomela
Offline Offline

Posts: 3843
Date Registered: 21.04.06

Re: Menopelinne
« Reply #2114 on: 05.07.13, 18:35 »

Eihän mikään voi olla nopeampi tai parempi kuin teidän Mondeo, pitäishän se sun tietää Smiley


Itekkin luulin että se ois jotenkin potkassu terävämmin liikkelle... Mutta kaverin kanssa todettiin että ehkä 2.2 tonnia painoa on liikaa, pistää 5 henkee kyytiin ja koirat taakse niin ei kortti enää riitä. Cheesy

Ja itellä riittää toi 110hp ja 1100kg, vaihdoista huolehtii ZFn nelilovinen.

Killerhangar
Joona Väisänen
Offline Offline

Posts: 6038
Date Registered: 27.10.01

Re: Menopelinne
« Reply #2115 on: 05.07.13, 21:50 »

Mutta kaverin kanssa todettiin että ehkä 2.2 tonnia painoa on liikaa, pistää 5 henkee kyytiin ja koirat taakse niin ei kortti enää riitä. Cheesy

Jaa mihin ei kortti riitä?
Olli Vainio
Offline Offline

Posts: 7347
Date Registered: 05.07.01

Re: Menopelinne
« Reply #2116 on: 05.07.13, 21:59 »

Mutta kaverin kanssa todettiin että ehkä 2.2 tonnia painoa on liikaa, pistää 5 henkee kyytiin ja koirat taakse niin ei kortti enää riitä. Cheesy
Taitaa ko. ajoneuvo muuttua kuormaukseltaan laittomaksi ennenkuin B-kortin virta loppuu.

"Aviation in itself is not inherently dangerous. But to an even greater degree than the sea, it is terribly unforgiving of any carelessness, incapacity, neglect or ignorance."
Santeri Lehtonen
Offline Offline

Posts: 2575
Date Registered: 04.09.07

WWW
Re: Menopelinne
« Reply #2117 on: 05.07.13, 22:23 »

Mutta kaverin kanssa todettiin että ehkä 2.2 tonnia painoa on liikaa, pistää 5 henkee kyytiin ja koirat taakse niin ei kortti enää riitä.
Saa aika isot viisi henkeä ja koiraa olla kyydissä, että saa B-kortin rajat rikki.


"When we left earth it changed our world"
Joona Väisänen
Offline Offline

Posts: 6038
Date Registered: 27.10.01

Re: Menopelinne
« Reply #2118 on: 08.07.13, 09:08 »

Saa aika isot viisi henkeä ja koiraa olla kyydissä, että saa B-kortin rajat rikki.

Joo en nyt ymmärtänyt myöskään, että mistä tässä puhutaan. Mikä on tämä 2.2 tonnia? Mondeon omamassa?
Toni Määttänen
Offline Offline

Posts: 2536
Date Registered: 03.04.08

WWW
Re: Menopelinne
« Reply #2119 on: 08.07.13, 09:12 »

mondeon kokonaispaino kun on lastattu täyteen
Pages: 1 ... 104 105 [106] 107 108 ... 113 Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1