Menopelinne

<< < (53/450) > >>

jani73:
Turussa on näkynyt pyörivän vaalea 80-luvun 240 volvo-farmari taksina.  

Aiemmin tyypillä ollut kuulemma joku uudempi mersu, mutta tuo volvo menee jo yli ymmärryksen.  

jpmenna:
Audi A4 2.5 Tdi V6 vm 99. Pappamallin riisseliä siis, kyllä silläkin nippa nappa kerkii. ( testattu baanalla, mittarin mukaan 240 km/h)

//Juha

teemuv:

Aiemmin tyypillä ollut kuulemma joku uudempi mersu, mutta tuo volvo menee jo yli ymmärryksen.  

Niin, onhan tuo tilava auto, ja varmasti kestävä. Olen sen itsekin nähnyt vähän aikaa sitten viimeksi.
Onhan se pätevä laite verrattuna esim. C-sarjan Mersuun jolla ei saa takapaksissa kuljetettua kahden matkustajan matkatavaroita.

Jfredrik:

Helou

Ettei vaan olis kaverilla vara-autona toi Volvo. Eli siis jos Mese on pajalla vähän pitempään (esim. iso teknikaali tai peltikorjaus), niin sillon käytetään vara-autoja, jotka on ihan mitä sattuu. Vara-autoja voi olla välillä vaikee saada, joten joillekin joissain tapauksissa kaikki käy. Tosin jos toi Volvo sitten on pörränny siellä tosi kauan ni sitte se ei varmaan ole, mutta muuten luulisin asian olevan näin.

T: Jani

hepis:

Minua vaivaa sairaus nimeltä saabismi, mutta en sanoisi että ainakaan itse siitä kärsin  
Sama vaiva täälläkin, mutta onneksi meillä on siihen hyvät lääkkeet. Tosin jos se olisi oikeasti sairaus, niin Kela korvaisi lääkityksen...  

Edellinen kulkupeli kiinnosti pitkäkyntisiäkin...  

Navigation

Up one level

Next page

Previous page