Menopelinne

<< < (89/449) > >>

mmniemi:
Quote

Meikäläisen auto(1.9 diesel) tuntuu taas jäävän jalkoihin vähän väliä....vähän isompi ylämäki ja heti saa pykältää nelosta silmään kun ei jaksa mopo kulkea...


Ei niitä 90-luvun alkupuolen/puolenvälin TDI-koneita vielä voi oikein verratakkaan näihin nykyisiin. Olen itse ajanut pari kertaa 95-vuosimallin TDi Golfilla ja -96 TDi Passatilla, eikä kumpikaan ole lähelläkään sitä, mitä ne nykyiset VW:n TDi:t ovat. Ainakin ne tuntuu paljon paljon laiskemmilta kuin nämä nykyiset...

Jos joku auto on ollut moottorin puolesta nautinto ajaa, niin kyllä se Jukan V6 TDI Passatti tuolla Sveitsin moottoriteillä oli unelma ajaa...

juksii:
Quote

Jos joku auto on ollut moottorin puolesta nautinto ajaa, niin kyllä se Jukan V6 TDI Passatti tuolla Sveitsin moottoriteillä oli unelma ajaa...


Liiankin unelma. Tuli sitten Sveitsiläinen ylinopeussakko    Valtavat 52 km/h 50 alueella.  Sakkoa tuli 27 EUR

jmi:

Ainiin, se on tosiaan urbo tuo Samin Fiiatti.

On se vain kumma että pitää olla suoraruisku ja urbo että pästään nuihin yli 200 nyyttonen vääntöihin ja yli sadan hepan tehoihin diisseleissä. Sama kyllä koskee bensoja..

Nimimerkillä; yli 20 vuotias 2-litranen vapaastihengittävä kaasutinhimmeli ja 130 konia + 180Nm

- J

ps. Ja koneen perustekniikkahan täytti jo 50 vuotta. Ja muu ei ole muuttunut kuin moottorin koko on kasvanut...

Pekka:
Oma ensimmäinen diisselihenkilöautokokemus löytyy tuosta parin kuukauden takaa kun sain oman auton huollon ajaksi käyttöön Audi A3 2.0 TDI:n. Omassa autossa on Volkkarin bensa 1.8T ja sillä on tähän mennessä päässyt ihan riittävästi. Tuo TDI oli siihen verrattuna kuitenkin jotain ihan käsittämätöntä. Pieni auto ja vääntöä 320 NM. Auto liikkui kaupungissa kakkos ja kolmosvaihteilla ihan mahdottomasti ja meno oli todella vaivatonta. Erityisesti juuri tuollaiset kakkosella kiihdyttämiset kohtalaisen pienillä kierroksilla olivat ihan huippua. Oman auton 210 NM ei tuntunut tuon jälkeen yhtikäs miltään. Kyllä oma käsitys diisseliä kohtaan muuttui ihan kerrasta.

juksii:
Quote

M. Auto liikkui kaupungissa kakkos ja kolmosvaihteilla ihan mahdottomasti ja meno oli todella vaivatonta. Erityisesti juuri tuollaiset kakkosella kiihdyttämiset kohtalaisen pienillä kierroksilla olivat ihan huippua. Oman auton 210 NM ei tuntunut tuon jälkeen yhtikäs miltään. Kyllä oma käsitys diisseliä kohtaan muuttui ihan kerrasta.


No, mullaon 370NM @ 1500 rpm

Navigation

Up one level

Next page

Previous page