Menopelinne

<< < (13/450) > >>

jmi:

Gorillahan se on.

On muuten muutkin arvailleet tuosta silhuettikuvasta ensimmäiseksi, että olisi 307.

Ja on Kaukana 307:n korimallista. Kuva tosin eri kulmasta.

- J

[ Attachment removed / expired ]

Henkka:
Kirjoitinkin, että tuosta kuvasta muutamat ovat niin äkkiseltään arvailleet.
En, että on muuten saman näköinen

ToniH22:
Nii joo, tällänen ajopeli on nyt kesällä kovassa käytössä. Entisen pyörän remontti olisi tullut turhan kalliiksi, joten sen takia ajattelin fiksusti ja sijoitin uuteen pyörään rahat. Kuvan mallissa väritys on erinlainen kun tuossa omassa 2005 Sierra nevadassa...Mutta on nautinnollista ajella, tulee varmasti monta kilometriä täyteen tänä kesänä

[ Attachment removed / expired ]

jani73:
Työkaveri oli ostamassa uutta autoa. Ensin se mietti aika vakavasti kia:n sportagea, onhan siinä hyvät takuut. Toinen ehdokas oli honda cr-v.
No tyyppi kävi tietysti kokeilemassa molempia malleja. Kia on tehty ehkä vähän amerikkalaiseen makuun, ylitehostettu ohjaus ja todella pehmeä jousitus. Moottorikaan ei tuntunut mitenkään kovin miellyttävältä.
Mielenkiintoisinta oli, että vaihtoautosta sai veholta kolme kertaa enemmän, kuin teltta-autosta olisi saanut ja toisekseen hintaa sai tingattua hondasta niin paljon alemmaksi, että honda jäi ehkä tuhannen euroa kalliimmaksi kuin kia. Mallit oli verrattavissa toisiinsa moottoriltaan ja muutenkin. Mutta kun tietää miten paljon ongelmia kia:ssa on ja teltta-auton politiikka maksattaa takuuhommatkin asiakkaalla, ei hondan valintaa tarvinnut kauaa miettiä.

teemuv:

Mutta kun tietää miten paljon ongelmia kia:ssa on ja teltta-auton politiikka maksattaa takuuhommatkin asiakkaalla, ei hondan valintaa tarvinnut kauaa miettiä.

Jaahas, itse olen saanut Deltassa ihan ok palvelua ja asiani ovat tulleet hoidetuksi ihan hienosti.
Mutta Kiasta, kirjoitit että Kioissa on ollut paljon ongelmia...onko niitä oikeasti ollut paljon suhteessa myyntiin? Itse olen siinä uskossa että Kiassa on varsin hyvä hinta-/laatusuhde...
Koskaan en ole vielä Kia-merkkistä autoa ajanut, pitää Sorrentoa testata kun tuo Laatokka pitää viedä sinne huoltoon muutenkin tässä kevään aikana ennen kesälomia....

Navigation

Up one level

Next page

Previous page