Menopelinne

<< < (133/449) > >>

luotoja:

kuvauspaikasta saavat halukkaat esittää arvailunsa.

Munkkisaaren ranta on mun veikkaukseni.

Janatuiska:

Ystävä laittoi juuri tilaukseen 1.4 Polon, automaattilootalla.

Tuollainen 1,4 Polo automaatilla on tietysti sopiva kaupunkiliikenteeseen. Helppo heittää parkkiin ja muutenkin sujuva ajaa kaupungissa. En kyllä lähtisi tekemään sillä pidempää reissua.

Mä oon nyt ajellu Saksan moottoriteillä tommosella Mersun E270 CDI:llä. Auton ollessa verstaalla ajelin saman merkin B180 CDI:llä, jossa oli 7-vaihteinen automaattilaatikko . Litran pienempi moottori tuntui aluksi tietty oudolta, mutta kyllä silläkin ajamaan pystyy. Ohitukset eivät ole mitään räjähtäviä, mutta moottoriteillähän se ei niin paljoa haittaa, kun vastaantulevia ei ole. Silti ostan samaan hintaan mieluummin muutaman vuoden vanhan E270 CDI:n kuin uuden B180 CDI:n. Ajomukavuus E:ssä ihan eri luokkaa ja isompi kone tekee ajamisesta myös sujuvampaa.

Henkka:
Juu, eipä tuon Polon suhteen voi edes olla odotuksia, että se menisi kuin jokin isompimoottorinen tomaatti. Varmasti hän olisi valinnut siinä tapauksessa toisin alkujaankin. Rauhallisen ajotavan autohan tuo on tällä yhdistelmällä. Kiinnostaa kyllä nähdä ja kokea tuntumat, kunhan auto kesällä saapuu.

Eiköhän sillä pidemmätkin reissut suju, kun ottaa se "oikealla" asenteella.

Mutta se on kyllä totta, että kun johonkin tottuu, on pienempään pataan vaikea enään vaihtaa. Tosin tuo Volkswageneihin saatava 1.4 TSI on kyllä piristävän oloinen bensakone, ainakin paperilla. Pitäisi päästä koittamaan.

MasterBaziz:

Eiköhän sillä pidemmätkin reissut suju, kun ottaa se "oikealla" asenteella.

Kierretäänhän suomalaisilla rättäreilläkin Baltian maita ja Eurooppaa vuosittain, ja niissä on vain 0.4 tai 0.6l koneet ;)

msokero:
Oliko tämä ajoneuvo 11. huhtikuuta 2007 Suomen Ilmailuliiton pihalla Helsinki-Malmin lentoasemalla oikein ja asianmukaisesti pysäköitynä?

Tässä olisi nyt meikäläisen Celica, vihdoinkin pestynä. (Kuvat voipi olla huonoja, kun on huono kamera, ja kuvaaja.)
[ Attachment not found - or removed ]

Navigation

Up one level

Next page

Previous page