Menopelinne

<< < (141/450) > >>

Finski:
Quote

Tässä kun on sitten uusia ehdokkaita katsellut ja kokeillut niin tuntuu jotenkin oudolta ajaa vapareita. Kyllä se niin vaan on, että ahdin määrää tahdin. Jopa isommilla koneilla varustetut autot (esim Mondeo ST220 ja BMW525) tuntuvat ihan sukilta. Vääntö on voimaa, joten onko diesel sitten uusi suunta?


Noita kumpaistakin "sukkaa" uutena ajaneena sanoisin, että aika voimakas väite. Tuntuvat aika hyvin pyyhkivän pöytää useammalla diiselilläkin.

MD-11:
Quote

Tällainen Volvo meillä Vuodesta 2005:

[ Attachment not found - or removed ]

//P.L





Hyvä että täällä on ehkis minun lisäksi vähän muutakin volvo kansaa!


[ attachment removed ]
(ei ole oma)


Teemu

Dankke:
Kaverin Pyhimys

[ attachment removed ]


[ attachment removed ]



[ attachment removed ]

manzak:
Quote

Kappas. Viistokeula Vectra 


Sehän se valitettavasti vain on, onneksi toi tekniikka kuitenkin on hieman eri kun perus-vectroissa.

Quote

Se on komia tuo sinun!



Kiitos kiitos.

Masa:
Quote


Tässä kun on sitten uusia ehdokkaita katsellut ja kokeillut niin tuntuu jotenkin oudolta ajaa vapareita. Kyllä se niin vaan on, että ahdin määrää tahdin. Jopa isommilla koneilla varustetut autot (esim Mondeo ST220 ja BMW525) tuntuvat ihan sukilta. Vääntö on voimaa, joten onko diesel sitten uusi suunta?


Joo, samanlaisia kokemuksia täällä. Vapaastihengittävä V6 siedettävällä hinnalla ei enää bensaturboon tottumisen jälkeen herätä sellaisia tunteita, että viitsisi ostaa.
Bemarin 3-litrainen suora kuutonen on toki hieno kone, mutta sen kohdalla hinta nousee jo turhan korkealle tällaiselle palkallaan elävälle lainanlyhentäjälle.
Onneksi jo 40 kiloeurolla saa ihan kivoja bensaturboja.

Dieselit ovat olleet "se suunta" jo jonkun aikaa, mutta siinäkin törmätään niihin makuasioihin. Olen koeajellut mersun 3+ litraisen turbodieselin ja vuokra-autoina joutunut ajamaan pienempiä vastaavia. Vaikka kuinka on vääntöä, niin ei se diesel pysty samaan kuin bensakone; kone ei vain kierrä ja se nautittavan ajamisen alue loppuu siellä yläpäässä aivan liian aikaisin. Toki joku isompi turbodiesel hyvin viritetyllä automaattilaatikolla saattaisi olla ihan OK, mutta kun se hinta pomppaa sitten jo niin ylös, että bensapuolella alkaa olla vaikka mitä tarjolla samaan hintaan.

Nämä ovat näitä makuasioita, joten tämän palstan tuntien (koskee toki vain pientä osaa kirjoittajista) sanoisin, että ei ehkä maksa vaivaa alkaa inttää 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page