FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
18.06.18, 09:55

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Muut aiheet
| |-+  Vapaa keskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Menopelinne
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 112 Reply Print
Author Topic: Menopelinne  (Read 518988 times)
Vesku7
Former member
Re: Menopelinne
« Reply #540 on: 21.08.06, 18:56 »

Varo sitten niitä kiviä!
Joonas Häkkinen

Date Registered: 16.09.02

« Reply #541 on: 21.08.06, 19:36 »

There is no such thing as taking too many photos; you can always strip the spare ones, but you can never journey back in time to take the ones you missed.
Juha Hepokangas

Date Registered: 04.07.01

« Reply #542 on: 21.08.06, 20:09 »

Hooykkösellä ei tartte pikkukivistä välittää niin kuin pikku "parsalla"...  Wink

No ei vaineskaan, kyllä Mopar-konserni on viime vuosina tehnyt ainakin parhaimman näköiset jenkit. Vanhana GM-harrastajana oikein hävettää joku Chevrolet Alero. Puhumattakaan näistä kiinanpommeista joihin on vain laitettu Chevyn bowtie-logo keulalle. Chevrolet Kalos, hyi *****na!

"There's a special place I'd like to fly
Right by the moon
In the velvet darkness of the sky"

"Why drive a car when you can pilot a Saab?"

Janne Oikarinen

Date Registered: 17.09.04

« Reply #543 on: 21.08.06, 20:43 »

Tämmösellä tulee kentällä kulettua...

[ attachment removed / expired ]

Aaltonen
Former member
« Reply #544 on: 22.08.06, 01:49 »

Sainpa lopulta editoitua nämäkin pois jaloista:

//b

Jaaaaha... Tongue Mun ei varmaan tartte sanoa mitään mihinkään.....  Tongue thmbup Ja vielä Hemillä.... Cool
Ja yhdyn tohon kommenttiin, että Alerot ja Daevoon Chevyt ei kovin paljoa fiiliksiä nosta, mutta onneksi Mopar on myös tuonut markkinoille tälläsiä C300 kaltasia laitoksia, lisää pukkaa kokoajan. Tulee uus Challenger, joka on lähes kuin 70 luvulta suoraan kauppoihin, on Chargeria ja on vaikka mitä nostalgia laitosta. Loistavaa. Smiley
toni petäys
Former member
« Reply #545 on: 27.08.06, 15:09 »

miksköhän en ole melkein koskaan jaksanut mennä kuvaamaan autoa ulkoa...  thmbdn huono minä

no, tää auto lähtee multa kohta joten nyt kehtasin kuvata... thmbup uudet tuulet alkavat puhaltaa Cool
Torsten Kihlman

Date Registered: 25.04.05

« Reply #546 on: 27.08.06, 15:30 »

Volvo V70

My photos on Airliners.net
Sauli Särkkä
Former member
« Reply #547 on: 27.08.06, 18:06 »

Pitää vielä omasta laittaa huonolaatuinen kuva, kun menopeli lähtee vaihtoon lähipäivinä/viikkoina.

'91/'92 Honda Accord 2.0 EX Automatic.

-Sale
Aaltonen
Former member
« Reply #548 on: 27.08.06, 19:12 »

miksköhän en ole melkein koskaan jaksanut mennä kuvaamaan autoa ulkoa...  thmbdn huono minä

No mitäs tota kuvaamaan, taksitolpilla näkee kun menee kattomaan... Wink
Kysyn vaan, että mihin sä tarttet tollasta 2 metriä pidempää 7 sarjan Bemaria...? Kun tollanen vähemmän isokin riittäisi vallan mainiosti.
toni petäys
Former member
« Reply #549 on: 27.08.06, 20:43 »

No mitäs tota kuvaamaan, taksitolpilla näkee kun menee kattomaan... Wink
Kysyn vaan, että mihin sä tarttet tollasta 2 metriä pidempää 7 sarjan Bemaria...? Kun tollanen vähemmän isokin riittäisi vallan mainiosti.

Miks en hankkisi uutta isompaa? Ehkä en jaksa enää olla pienessä autossa.  Wink Kai mulla saa olla autoja mitä haluun ostaa? Ja Salenius. Mitä puhuit yamahoista? Taisin sanoa vaan että mulla on sellanen  Wink On vaan tällästä porukkaa ketkä ei haluu että jollain no enemmän rahaa tai omaisuutta.. en egoile, sanoin vaan..... HuHuH
« Last Edit: 27.08.06, 20:54 by Toni Petays »
Sami Puro
Administrator

Date Registered: 03.07.01

« Reply #550 on: 27.08.06, 21:08 »

On vaan tällästä porukkaa ketkä ei haluu että jollain no enemmän rahaa tai omaisuutta.. en egoile, sanoin vaan..... HuHuH

Yeah, right. Ennen kuin alkaakaan taas tuo humoristinen osuus niin voi jo lopettaa. evvk.  Tongue

Manage your own airline: AirwaySim - the Airline Game
Sami Virkkula

Date Registered: 19.04.04

« Reply #551 on: 27.08.06, 21:16 »

On vaan tällästä porukkaa ketkä ei haluu että jollain no enemmän rahaa tai omaisuutta.. en egoile, sanoin vaan..... HuHuH

Itse olen elämässä sen oppinut että niillä joilla oikeasti on sitä rahaa ja omaisuutta pitävät turpansa kiinni ja elävät kuin sivistyneet ihmiset (yleensä). Kun taas Wanna beet mainostaa.

Nimim. On niin paljon rahaa  ettei p***lle taivu  laugh

PS. jos puhutaan ihan rehellisesti niin oikeasti ketä kiinnostaa?
Finski
Former member
« Reply #552 on: 27.08.06, 21:23 »

Miks en hankkisi uutta isompaa? Ehkä en jaksa enää olla pienessä autossa.  Wink Kai mulla saa olla autoja mitä haluun ostaa? Ja Salenius. Mitä puhuit yamahoista? Taisin sanoa vaan että mulla on sellanen  Wink On vaan tällästä porukkaa ketkä ei haluu että jollain no enemmän rahaa tai omaisuutta.. en egoile, sanoin vaan..... HuHuH

Otin sen pois, kun en jaksanut alkaa vääntää asiasta, mutta kun sen huomasit, niin viittasin sillä tähän sun mopoja -threadissa esittämään "ei egoiluun".

.. Ja kun odottaa 2v siitä niin saa jo auton, elikkä mä ostan ton skootterin vaan tohon väliin ja sitten autoon Wink

vai oikein skootterin.. tirsk  Grin laugh noeii...

käykö yamahan  YZF-R1 tänne? sellanen meinaan tallista pilkottaa thmbup

Mulle on aivan paskan sama, vaikka ajat hevosella. Ei kiinnosta. Sulle sen sijaan on varmasti aivan pirun huono juttu jos jollain on parempi kiesi/prätkä kuin sulla.
toni petäys
Former member
« Reply #553 on: 27.08.06, 21:24 »

Itse olen elämässä sen oppinut että niillä joilla oikeasti on sitä rahaa ja omaisuutta pitävät turpansa kiinni ja elävät kuin sivistyneet ihmiset (yleensä). Kun taas Wanna beet mainostaa.

Nimim. On niin paljon rahaa ettei p***lle taivu laugh

PS. jos puhutaan ihan rehellisesti niin oikeasti ketä kiinnostaa?

Ja enkö elä sivistyneesti? Netti elämässä joo jos teitä ei olisi Wink Ja nyt toi S.A alotti jutun... minkäs sille voi kun jotkut vittuilee... varsinkin tollaset peelot

Otin sen pois, kun en jaksanut alkaa vääntää asiasta, mutta kun sen huomasit, niin viittasin sillä tähän sun mopoja -threadissa esittämään "ei egoiluun".

Mulle on aivan paskan sama, vaikka ajat hevosella. Ei kiinnosta. Sulle sen sijaan on varmasti aivan pirun huono juttu jos jollain on parempi kiesi/prätkä kuin sulla.

itse asiassa mua ei kiinnosta millä alle 10000€ romuilla muut ajelee, itse asiassa haistakoot kateelliset haukkujat pitkan paskan  Angry
Henri Keränen

Date Registered: 07.04.05

« Reply #554 on: 27.08.06, 21:33 »

Mursuja olis tuolla tallissa kaksikin kappaletta, mutta en ole jaksanut ottaa toisesta kuvaa..

Kuva on sitten Helmikuulta, ensimmäisiä järkkärikuvia Tongue

Monosen ei sitten tarvi sanoa yhtään mitään.

toni petäys
Former member
« Reply #555 on: 27.08.06, 21:34 »

Mursuja olis tuolla tallissa kaksikin kappaletta, mutta en ole jaksanut ottaa toisesta kuvaa..

Kuva on sitten Helmikuulta, ensimmäisiä järkkärikuvia Tongue

Monosen ei sitten tarvi sanoa yhtään mitään.

no taksellahan on kiva ajaa  Tongue
Henri Keränen

Date Registered: 07.04.05

« Reply #556 on: 27.08.06, 21:37 »

no taksellahan on kiva ajaa  Tongue
Siis toi on se taksi ja toinen on perheen käytössä oleva, pistän siitäkin kuvan jos jaksan pihalle mennä Tongue

Janne Sinkkonen
Moderator

Date Registered: 05.07.01

« Reply #557 on: 27.08.06, 21:47 »

itse asiassa mua ei kiinnosta millä alle 10000€ romuilla muut ajelee, itse asiassa haistakoot kateelliset haukkujat pitkan paskan 

Kas niin, alkaa taas tätä sivistyneen diskurssin herkkua riittämään tälle illalle Tongue. Sama koskee muuten ihan kaikkia tästä asiasta inttäjiä.

Viimeksi Sami sanoi asiasta alle tunti sitten, luulisi aikuisten ihmisten kerrasta ymmärtävän:

Yeah, right. Ennen kuin alkaakaan taas tuo humoristinen osuus niin voi jo lopettaa. evvk.  Tongue

Janne Andersson

Date Registered: 16.10.03

« Reply #558 on: 27.08.06, 21:50 »

Pappa betalar... laugh

juhake
Former member
« Reply #559 on: 27.08.06, 22:04 »

Hehe, näille jutuille on kiva nauraa. Grin
Yksi henkilö vetää sellasta showta, että! Ja ei välttämättä edes pahalla, hyvä, että sivustolta löytyy värikkäitä persoonia! thmbup
Pages: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 112 Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1